Co sądzicie o wódce "Dębowej"?

1. Data: 2004-07-06 20:27:43

Temat: Co sądzicie o wódce "Dębowej"?
Od: "kaletowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KALETOWA właśnie przepija udziec wódką "Dębową" i nie ma zdania na temat
tego trunku. Może Alex podrzuci jakąś opinię, choć to produkcja nie ze
Starogardu? Ech, gdzie te czsay, gdy wyszło się wieczorem z Zakładów i w
dolince płonęła gazownia...
KALETOWA

1. Data: 2004-07-06 20:44:50

Temat: Re: Co sądzicie o wódce "Dębowej"?
Od: "Claris" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaletowa" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego trunku. Może Alex podrzuci jakąś opinię, choć to produkcja nie ze
> Starogardu? Ech, gdzie te czsay, gdy wyszło się wieczorem z Zakładów i w

Zdanie to sobie chyba wyrobisz jutro w zależności od "stopnia zmęczenia"...

Wg mnie sama wódka ..jak wódka, może z lekko innym aromatem, natomiast od
innych różni się tym, że na drugi dzień "zmęczenie materiału" jest,
przynajmniej w moim przypadku, znikome... generalnie kac się jej nie ima :)

pozdrawiam,

---
Claris /ona/ w wyjątkowo dobrym humorze jak na osobę, która jutro musi wstać
przed 6 rano....
claris/-at-/wp.pl

1. Data: 2004-07-07 07:08:37

Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego trunku. Może Alex podrzuci jakąś opinię, choć to produkcja nie ze
> Starogardu? Ech, gdzie te czsay, gdy wyszło się wieczorem z Zakładów i w

najlepsza na przeziębienia. lepsza z nią herbata niż z sokiem malinowym:))
Aneta (właśnie się lecząca)

1. Data: 2004-07-07 07:12:58

Od: "kaletowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> najlepsza na przeziębienia. lepsza z nią herbata niż z sokiem malinowym:))
> Aneta (właśnie się lecząca)

KALETOWA też przeziębiona. Mówisz, że ma działanie lecznicze? To ja dziś na
noc z herbatką zażyję.

KALETOWA konsumuje udziec[quasi relacja ]
Czeresnie!
sos slodko - kwaśny
Ciasta
Pierogi