Co się da wcześniej zrobić na Święta?

11. Data: 2005-11-29 21:29:09

Temat: Re: Co się da wcześniej zrobić na Święta?
Od: "BaJak" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dmhd3f$hnq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Znowu nie będę spać, albo zasnę w przednoc na stole w kuchni i coś
przypalę!
> Macie doświadczenia z zamrażaniem? Zamrożone uszka w zeszłym roku pięknie
mi
> się skleiły, rozrywanie ręczne pozbawiło ich urody, choć nie smaku. Ale
> brzydkie były. Mam duży zamrażalnik i mogłabym tam przechować różne
rzeczy.
> Moglibyście doświadczeniem się podzielić? Może jakieś ciasto, a co z
rybami.
> Ostatnio zamroziłam juz smażone. Dobre były gdy same się rozmroziły.
Zawsze

http://www.gazeta.pl/usenet/

12. Data: 2005-11-29 21:30:44

Od: "BaJak" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.pl/usenet/

13. Data: 2005-11-29 21:46:30

Od: "BaJak" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrowienia
> OLUSIA
> witam Olusia uszka na Wigilię zawsze robię wcześniej .Jak zrobię
odpowiednią ilośc uszek to wrzucam je partiami do wrzącej wody z odrobiną
oliwy chwilkę zagotuję i wyciągam Układm na płaskich talerzach aż wystygną W
zamrażalniku układam uszka na folię każde osobno aby się nie dotykały Jak
się zamrożą dopiero wtedy wsypuję je do woreczków Nigdy się nie posklejały A
wywar z gotowania grzybów wlewam do pojemnika plastikowego po serkach i
zamrażam Dodaje póżniej taki zamrożony do wigilijnego barszczu! Smacznego
Wcześniej też robię masę makową Którą po rozmrożeniu używam do klusek z
makiem lub do ciasta makowego .Robię pyszny groch z kapustą i też zamrażam .
http://www.gazeta.pl/usenet/

14. Data: 2005-11-30 09:36:11

Od: "OLUSIA" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA <o...@g...pl> napisał(a):

> Witam!
> Dzięki bardzo za inspiracje, oczywiście zawsze potrzeba mi nowego przepisu
na dobry piernik, bo wszystkie wypróbowuję.
Małe pierniki muszą leżeć w metalowym pudełku, czy może być słój? A jabłka do
środka pokrojone to nie spleśnieją? Wilgoć mają oddać pierniczkom, to prawda?
> OLUSIA

Co wysłać na Syberię?
kielbasa - flak, folia...?
Kolor śledzia
Szukam przpepisu na płoć/leszcza w zalewie octowej
tort