Re: Co się stało z grupą?

Data: 2017-12-13 20:32:11
Temat: Re: Co się stało z grupą?
Od: Kviat

W dniu 2017-12-13 o 17:18, XL pisze:

> Każę DG założyć.

LOL :) Każę... Ty masz tak wybujałe poczucie zajebistości, że aż strach
się ciebie bać.
Czyli będziesz mu musiała i tak płacić tyle, żeby mu na ZUS wystarczyło.

> Żaden problem. Albo zatrudnię ma umowę o dzieło.

Zatrudnię na umowę na dzieło...
Ręce opadają, ty nawet nie wiesz czym się różni zatrudnienie od umowy o
dzieło.

Ty w życiu żadnej działalności gospodarczej nie prowadziłaś. Nie masz o
tym bladego pojęcia.

> Czy to do
> firmy, czy do domu - zastanowię się, nie?

Tak. To dobry pomysł. Zastanów się.

> LOL

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.