Co to ?

1. Data: 2000-11-22 15:08:11

Temat: Co to ?
Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzedzam , że mam depresje - choc mąż stwierdził, że to depresja.
Miałam ostatnio zawroty głowy i pikania serducha - dostałam magnez i na
nerwy - pramolan.
Ale nie o to idzie.
Co to jest jak ma się takie uczucie, że drętwieje skóra na głowie ?!
Tylko mocno mnie nie straszcie i tak mam ostatnio non stop obawy, żę
niedługo umrę.
I ciągle płaczę i płaczę i płaczę.
Kurcze jak ja tego mam już dość.
Dzieki za ewentualne odpowiedzi

--

JoannaS.

2. Data: 2000-11-22 15:17:47

Temat: Re: Co to ? - Tutaj !!!!
Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joasia <t...@t...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vgnbn$j7s$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2000-11-22 15:43:10

Temat: Re: Co to ?
Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nic sie nie martw samo przejdzie :)

4. Data: 2000-11-22 18:59:45

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Nov 2000, Joasia wrote:

> Uprzedzam , ?e mam depresje - choc m?? stwierdzi?, ?e to depresja.
> Mia?am ostatnio zawroty g?owy i pikania serducha - dosta?am magnez i na
> nerwy - pramolan.
> Ale nie o to idzie.
> Co to jest jak ma si? takie uczucie, ?e dr?twieje skóra na g?owie ?!
> Tylko mocno mnie nie straszcie i tak mam ostatnio non stop obawy, ??
> nied?ugo umr?.
> I ci?gle p?acz? i p?acz? i p?acz?.
> Kurcze jak ja tego mam ju? do?ae.
> Dzieki za ewentualne odpowiedzi

to napewno depresja?
takie stany napiecia wystepuja raczej przy nerwicy.

5. Data: 2000-11-22 20:47:39

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasiu, nie obejdzie się bez lekarza.
Po pierwsze musisz zrobić podstawowe badania,
czasmi dolegliwości tarczycy wywołują depresję, może też być niedobór magnezu
albo innych mineralnych. Jeżeli internista ci nie pomoże to idz do psychiatry.
To nie wstyd, na prawdę może Ci pomóc w depresji. Ja mam dobrego specjalistę (
drogi i długie terminy), ale jeżeli potrzebujesz namiarów, daj na priva.
Teraz jest wiele leków antydepresyjnych, na prawde nie musisz się męczyć.
Pa Ewa

6. Data: 2000-11-22 21:00:41

Od: "Birma" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A sprawdzilas kregoslup, kregi szyjne? Co prawda
nie piszesz o dolegliwosciach kregoslupowych, ale
moze to to ?

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2000-11-23 00:59:47

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> Teraz jest wiele leków antydepresyjnych, na prawde nie musisz się męczyć.

W którąś sobotę- w Superexpressie byl artykuł o depresji, na którą można także
cierpieć z powodu braku słońca a teraz wiadomo: jesień, potem zima.
Są podobno specjalne lampy przeciwdepresyjne do naświetlania się, ale strasznie
drogie ( jesli dobrze pamiętam, to 1000 zł.)...W niektórych szpitalach
psychiatrycznych podobno pacjenci przechodzą takie kuracje za darmo.

Kaja

8. Data: 2000-11-23 17:36:00

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia napisał(a) w wiadomości: <8vgnbn$j7s$1@news.tpi.pl>...

>Co to jest jak ma się takie uczucie, że drętwieje skóra na głowie ?!
>Tylko mocno mnie nie straszcie i tak mam ostatnio non stop obawy, żę
>niedługo umrę.

Lysiejesz...

Adam B.

9. Data: 2000-11-23 17:36:35