Re: Co to jest CZAS ?

1. Data: 2003-07-27 16:34:17

Temat: Re: Co to jest CZAS ?
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Gzesiek" <g...@o...pl> wrote in message
news:bg0chh$bu2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W trakcie dyskusji m.in. w watku: Co to jest CZAS? na pl.sci.filozofia
zostalem
> wielokrotnie obrazony przez uzytkownika ksRobak. Wykazalem sie duzo
> cierpliwoscia co zostalo zauwazone. Dzieki [... z Gormenghast
> Prosze szanownych grupowiczow o ocene sytuacji poniewaz uwazam, ze jest to
> wlasciwa grupa.
> Zapraszam do przesledzenia watku Co to jest CZAS? na pl.sci.filozofia.
>

> Otrzymuja:
> pl.sci.psychologia
> pl.sci.filozofia - do wiadomosci

Nie wiem o co chodzi,watku czytac nie mam czasu, ale niejakiego "Robaka" po
prostu m i j a m. Paskudzi on wszystkie niemal watki swoim upierdliwym
medzeniem, jak widze jego nicka, to w ogole na ogol nie czytam watku, bo mam
jak w banku, ze nic sie tam ciekawego nie dowiem. Ten otworzylam, bo
napisal go All - tylko i wylacznie dlatego.

Szanujcie swoj c z a s, panowie i nie karmcie tego trolla ( co by All o
trollowaniu nie uwazal;)

Kaska

1. Data: 2003-07-27 17:25:00

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> ... Jakie masz zdanie o re:?

Wlasciwie, to juz nie za bardzo pamietam
jakie mialem zdanie na ten temat... :)
zanim jeszcze umiescilem wypociny tej chorej
(delikatnie mowiac) malpy w moim k-fie. ;)

Czarek

1. Data: 2003-07-27 19:41:35

Od: Marek Kruzel <prawda43@go_nie_spamuj_2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś agresywna.

Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-07-27 19:56:24

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gzesiek wrote:
> [...]
> wlasciwa grupa.
> Zapraszam do przesledzenia watku Co to jest CZAS? na pl.sci.filozofia.

Wątek prześledziłem /zaciekawił mnie/.
A oto co mam do powiedzienia Robaczkowi:

Wiesz co Księżycu? Tak sobie właśnie przeglądam Twój dialog z Grześkiem
/pl.sci.filozofia/ - właściwie to już przejrzałem i widzę, że potwierdza się
to co powiedziałem o Twoich/waszych szablonach /winogronkach, motylkach,
słoikach itd./ - niestety.
W ogóle mam wrażenie, że ten Twój cały 'teatr' /choć wiemy, że zająłeś tu
miejsce na poddaszu - łudząc się profesją Iluzjonisty-świntucha/ to takie
przesłuchanie Robaka na "Sejmowej Komisji Śledczej". Nie pamiętam już
nazwiska, ale był taki Pan /chyba po Kwiatkowskim/ który na newralgiczne
pytania zawsze odpowiadał z kartką /komicznie to wyglądało/ - jak łatwo się
domyśleć, odpowiedzi zawsze były identyczne /no.., może poza intonacją głosu
itp. ;) - jak go 'dociskali' głosik cieniał ;)/. Spytali człowieka dlaczego
to robi? A on na to: żeby wykluczyć wszelkie insynuacje i inne dywagacje na
temat jego odpowiedzi :D.
Ale to tylko jedna sprawa: szablony.

Inna rzecz, to dosyć widoczne emocje - które zatrzeszczały i puściły
Robaczkowi w szwach /patrz: jego ASCII-kreacji/. A to dlaczego? Hmm...
zakłopotanie? Czyżby dyżur jednego z robaków? Nie to że chcę coś sprowokować
lub obrażać, ale 'gołym' okiem to wyglądało tak, jakby
merytoryczno-intelektualna potęga BANDY ROBAKA wyjechała na wakacje i
zaostawiła jednego /sorry/ 'cieniasa' któremu przykazała /pod groźbą kary/:
- 'Robuś_czku'! W razie wpadki wal cytaty z naszej "wszech_teorii" - a
spróbuj tylko wdać się w dialog, to taki łomot dostaniesz po naszym
powrocie!!!!! /pamiętam, że na Laki-Luku - mowa o Daltonach - intelekt był
odwrotnie proporcjonalny do wzrostu :D, to pobudzało wyobraźnię :D/.

To tak jakby powstał kontrast między ludzką ciekawością /przeplataną
wielokrotnie życzliwością - patrz Grzesiek którego imo nie zrozumiałeś nawet
w 5%/ a wielkim zdziwieniem dyżurnego Robaka: "co za gnojek chce tu podważać
moje/nasze aksjomaty?", "brak szacunku dla autora teorii!"... "masz tutaj
definicyjke i się ______!", "czy nie widzisz tego, że ta definicyjka jest
wielka i niepodważalna?". I ciągle ten sam kisiel... "karuzela, karuzela na
Bielanach co niedziela".
MZ ludzi to zadziwiło:
- jak to? Facet coś wymyśla i nie chce się tym podzielić? Nie chce o tym
dyskutować? Co to za wynalazca z koziej wólki?
Na efekt nie czekaliśmy długo: Księżyc rzucił pianą i tyle /pod płaszczykiem
braku szacunku do WszechWynalazcy - żenada, jak myślisz?/.

Przyznam się, że chciałem z Tobą podyskutować na temat "czasu" - ale widzę
/czytając Twoje posty/ że to zaczyna być bezsensowne. Nagadam się nagadam a
później Ty się zagotujesz i wybuchniesz! A wszystko to dlatego, że podważam
słowa Wielkiego Wszechwiedzącego - nie przyjmuję jego 'definicji' i nie
łykam ich jak 'lanych kluchów'. Zwłaszcza, że podtrzumuję to co powiedziałem
"czas to nie czas".
No nic. Poczekam aż dorośniesz do dyskusji i wtedy pogadamy |może
ograniczysz swoje 'samozauroczenie' i otworzysz się - może zacznij też
odbierać, póki co tylko nadajesz|.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-07-27 20:08:46

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote:

> Ten otworzylam, bo napisal go All - tylko i wylacznie dlatego.

/OT/
Iskanie? ;)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-07-27 20:30:20

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom"

> [...]
> powrocie!!!!! /pamiętam, że na Laki-Luku - mowa o Daltonach - intelekt był
> odwrotnie proporcjonalny do wzrostu :D, to pobudzało wyobraźnię :D/.

No pięknie wykazałeś oznaki intelektu. Poważnie.

> - jak to? Facet coś wymyśla i nie chce się tym podzielić? Nie chce o tym
> dyskutować? Co to za wynalazca z koziej wólki?

A tu nie wykazałeś. Wiesz czemu?

> Na efekt nie czekaliśmy długo: Księżyc rzucił pianą i tyle /pod
płaszczykiem
> braku szacunku do WszechWynalazcy - żenada, jak myślisz?/.
>"czas to nie czas".
<cut>
> No nic. Poczekam aż dorośniesz do dyskusji i wtedy pogadamy |może
> ograniczysz swoje 'samozauroczenie' i otworzysz się - może zacznij też
> odbierać, póki co tylko nadajesz|.

Tu masz rację. Albo się dyskutuje, albo 'chwali się', albo nic nie robi.
I tu jest błąd re:
Jest też wersja... 'rozbudzę towarzystwo', albo wiedzą, albo może sami
przemyślą.

Tak, apropos, gdzie 'rzucił pianą'?

Jak weźmiesz, te trzy punkty, pod uwagę, czyli
To, że raz masz rację, a raz nie, to nie daje Ci do myślenia?

pozdry
ett

1. Data: 2003-07-27 20:40:20

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa
<e...@p...onet.pl>
bg1cnh$ctk$...@n...onet.pl:

> Tak, apropos, gdzie 'rzucił pianą'?

Chodzi zapewne o rzucenie rozmówcy w twarz "trollem" i potraktowanie go
PLONKIEM bez pokrycia, a następnie serią z karabinu obelgowego i granatem
braku SZACUNKU.

P.

1. Data: 2003-07-27 20:42:04

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote:

> Jak weźmiesz, te trzy punkty, pod uwagę, czyli
> To, że raz masz rację, a raz nie, to nie daje Ci do myślenia?

"racja"?
Ech... Etatuś /taki duży chłopczyk/.
Daj tu jakiś punkt odniesienia /np. MZ, imo, racja absolutna - co kolwiek,
będę wiedział o czym gadamy/.

"jeżeli wiem wszystko, to znaczy, że ktoś mnie źle poinformował" ;)
"ten się nie myli co nic nie robi"

P.S. Gdybym tak całkiem nie myślał, to bym się zanudził.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-07-27 20:45:16

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki wrote:

> Chodzi zapewne o rzucenie rozmówcy w twarz "trollem" i potraktowanie go
> PLONKIEM bez pokrycia, a następnie serią z karabinu obelgowego i granatem
> braku SZACUNKU.
>
> P.

Ano tak :(

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-07-27 21:13:22

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości

> "racja"?
> Ech... Etatuś /taki duży chłopczyk/.
> Daj tu jakiś punkt odniesienia /np. MZ, imo, racja absolutna - co kolwiek,
> będę wiedział o czym gadamy/.

Racja.
Poznanie racji, to nie poznanie prawdy.
Racja ma koloraturę, zależną od okoliczności.
Prawda jej niema, albo jest całkowita, albo nie jest prawdą,
tylko aksjomatem.
Więc niema 'racji absolutnej'.
To z logicznego myślenia.

> "jeżeli wiem wszystko, to znaczy, że ktoś mnie źle poinformował" ;)

Hmmm... Nic o Tobie nie wiem. Ale wiem - popatrz dokładnie:
"Wszystko ma praprzyczynę" - To jest jedyna słuszna Prawda.
Oczywiście dla myślenia logicznego.

Zgodzisz się?

> "ten się nie myli co nic nie robi"

Ok. Ale czemu Ty się możesz mylić, a inni nie?
Nie akceptujesz innych?

> P.S. Gdybym tak całkiem nie myślał, to bym się zanudził.

Jakbym nie widział, :-)))
to bym Cię miał w kilerze :-)

ett
To już wiemy o czym gadamy?