Re: Co to jest anhedonia ?

From: "Chiron" <e...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co to jest anhedonia ?
Date: Sun, 10 Jan 2010 01:56:01 +0100

Użytkownik "Redart" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hi8usl$chk$3@news.onet.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> Jeszcze tu na chwilę wrócę.
> Przypomnij sobie sytuację 'z łopatką'.
> Swego czasu miałeś do mnie pretensje, że się nabijam z globa,
> bo się go wypytuję 'pod jakim kątem uderzył; itp itd. Ja Cię
> zbyłem krótko, bo stwierdziłem, że w ogóle źle odczytujesz
> co i jak w mojej rozmowie z globem.
>
> Twoje powyższe pytanie 'jak stwierdziłeś' może jest dobrą okazją,
> by do tematu wrócić. Otóż wypytując globa o techniczne
> szczegóły zajścia z nieprzyjemnym typem, który wdarł się
> [...]

OK- prawda, i tylko prawda: spójrz sobie w archiwum. Twoje pytania nie były
tylko w sprawie konta natarcia łopatką na łeb zakapiora. Ty w ogóle w
podobny sposób go- jak odebrałem- zbywałeś. To coś jak moja rozmowa z
teściową, gdzie ona mi coś tam wrzuca, a ja np czytam książkę, i- czując, że
powinienem coś powiedzieć- mówię coś:-).
Krótko- tu uważam, że "rzeźbisz w przeszłości". Racjonalizujesz. Przeszłość
była- i jej się zmienić nie da.
Wracając do globa: przepraszam, ja już to pisałem- powtórzę więc: nie
dotyczyło to mnie. Jednak- tak przypuszczam: jeśli na moją ziemię wtargnął
by ktoś, kogo bym się obawiał (a zaczepiał by mnie jak on globa), na dodatek
pijany- to nie skończyło by się na klepaniu łopatką i straszeniu, że mam
jakieś zdjęcia czy innym ośmieszaniu się w sklepie przy lumpach. Facet w
szpitalu byłby dłużej niż ja w areszcie- a jego stan zdrowia byłby doskonałą
informacją dla jego kolesi.
Czy glob jest groźny? Uważam, że zapewne nie zaczepił by kogoś na ulicy i
nie zrobił krzywdy. Jednakże- niestety, nie piszę tego bezpodstawnie- uważam
za wielce prawdopodobne, że mógłby np zgwałcić dziecko "dla jego dobra"-
żeby np wyrwać je ze szponów katolicyzmu. Poczytaj sobie cytaty z Topora,
które on wrzucał na grupę i jego komentarze: o spedalonym Mikołaju. Czy Ty
sobie wyobrażasz, że np pedofil to jakiś lump walący z kolesiami tanie wino?
Nie- to często ktoś elegancki, zadbany. Potrafiący rozmawiać z dziećmi- bo
sam ma coś z dziecka. Początkujący policjanci asystujący przy ich
przesłuchaniach nie mogą często uwierzyć, że ten sympatyczny człowiek
dokonywał tak okropnych czynów.
Uwaga- ja też nie twierdzę, że glob jest (lub będzie) pedofilem. Jednak z
całą pewnością nie powierzył bym mu opieki nad dziećmi.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron