Co to za choroba?

1. Data: 2007-08-21 15:46:33

Temat: Co to za choroba?
Od: Legionnaire <L...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Objawy:
- senność
- szybkie męczenie się
- drętwienie rak i nog ( w nocy zdarza się, ze budze sie i
nie czuje w ogole reki)

- sporadyczne jąkanie się i problemy z wyartukułowaniem się
(wczesniej nigdy nie mialem takich objawow)
- ogólne zamulenie

Szukam przyczyn w chorobie fizycznej. Co może dawać takie objawy?

2. Data: 2007-08-23 13:55:30

Temat: Re: Co to za choroba?
Od: "Feromon" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Legionnaire" <L...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (wczesniej nigdy nie mialem takich objawow)
> - ogólne zamulenie
>
> Szukam przyczyn w chorobie fizycznej. Co może dawać takie objawy?

Cukrzyca, guz mózgu, alkoholizm ;))))
Ile masz lat, jakie badania robiłeś? Co na to lekarz?

Feromon

3. Data: 2007-08-23 20:44:38

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sie, 14:55, "Feromon" <f...@o...pl> wrote:

> Cukrzyca, guz mózgu, alkoholizm ;))))
> Ile masz lat, jakie badania robiłeś? Co na to lekarz?

hehe, dobre...
Być może zaburzenia elektrolitowe, proponuję podjeść co nieco Ca i Mg.
Tak solidniej, małą serię.

4. Data: 2007-08-23 20:45:56

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A, no i jak palisz, to nie pal.

5. Data: 2007-08-24 09:43:58

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> A, no i jak palisz, to nie pal.

:) jak pijesz to nie pij, jak używasz, to nie używaj, genialne!

6. Data: 2007-08-24 09:52:06

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 10:43, "Aneta" <a...@i...pl> wrote:

> :) jak pijesz to nie pij, jak używasz, to nie używaj, genialne!

Nie, no pić to się tak raczej nie da na codzień (choć niektórzy i tego
wyczynu potrafią dokonać), to samo z używaniem...

O palenie w tym momencie to raczej mi chodzi o to, że naczynka
włosowate obumierają przez nikotynę a skoro temu komuś
drętwieją kończyny, no to jednak powinien zaprzestać palenia
choć na trochę, ale przy paleniu z kolei nie tak łatwo o
angiogenezę, więc wszystko trwa dłużej. Sama kocham fajeczki,
ale niestety nie palę.

7. Data: 2007-08-24 10:01:43

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com napisał(-a):
> A, no i jak palisz, to nie pal
"A jak nie pije i nie pali, to niech idzie do dentysty. Widziałeś kiedyś
jak wygląda pomoc dentystyczna za zielone punkty? Więc czeka, aż wszystkie
zęby wypadną, a kiedy przychodzą do mnie, to im mówię, że to starość i na
to nie ma lekarstwa". Z pamięci, więc cytat niedokładny.

A merytorycznie, do wątkotwórcy - rzeczywiście to zupełne wróżenie z fusów.
Bez obadania nikt Ci nic sensownego nie powie.

--
Krzysiek, EBP
Przeciwieństwem poprawnego twierdzenia jest twierdzenie niepoprawne.

8. Data: 2007-08-24 20:28:29

Od: Legionnaire <L...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <fak3lg$o93$1@atlantis.news.tpi.pl> Feromon napisal(a):

> Użytkownik "Legionnaire" <L...@l...pl> napisał w wiadomości

> Cukrzyca, guz mózgu, alkoholizm ;))))
> Ile masz lat, jakie badania robiłeś? Co na to lekarz?

23 lata, nie jestem alkoholikiem, pale sporadycznie. Zeby mam wszystkie zdrowe.
Biore leki antydepresyjne.
Zapomnialem jeszcze dodac

-strzelanie w stawach

Nie można wszystkiego zwalać na stres i depresje. Lekarz rodzinny bagatelizuje
problem i uwaza, ze po prostu mam takie uwarunkowania genetyczne. Podstawowe
badanie krwi nic specjalnego nie wykazalo.

9. Data: 2007-08-24 20:38:15

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 21:28, Legionnaire <L...@l...pl> wrote:

No to zrób sobie bardziej ukierunkowane testy biochemiczne z krwi...

10. Data: 2007-08-25 03:44:50

Od: Legionnaire <L...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On 24 Sie, 21:28, Legionnaire <L...@l...pl> wrote:
>
> No to zrób sobie bardziej ukierunkowane testy biochemiczne z krwi...

Taaa.. na które trzeba wydać kupe pieniędzy, bo NFZ nie pokrywa takich kosztów...

Aloes
uniwersalny tekst ostrzeżenia madycznego (an A L A R M)
Szukam dobrego dermatologa w Łodzi
Czy przysluguje grupa inwalidzka w przypadku barwnikowego zwyrodnienia siatkówki?
Krople na zatkane ucho