Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?

61. Data: 2018-04-08 18:31:15

Temat: Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Wciąż nie rozumiem co takiego złego byłoby w tym gdyby twoja córka przeszła
inicjację seksualną z kimś innym. Na przykład z Twoim kolegą.

62. Data: 2018-04-08 18:56:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 kwietnia 2018 09:59:47 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Gdyby, w obecnym porządku kulturowo-prawnym, było wszystko ok to nie
> mogłyby się wydarzać takie wyjątkowe zdarzenia. I przestań wreszcie
> używać pojęcia "gen" jako coś różnego od pojęcia "informacja". Ja,
> prościuch, rozumiem, że inteligentne, acz poniżone umysły, chcą sobie
> skompensować doznane krzywdy wywyższając się ponad innych i czynią to
> tworząc neologizmy, pojęcia, które mają ich nobilitować by wreszcie
> skompensować sobie mogli kompleksy. Ale, że Ty, człowiek światowy i
> bystry dalej powielasz te ludzką... głupotę - tego pojąć nie mogę.

&list=PLmmEQDqrneGk8txJ3ZP3WI3-yOQWENq91

Żeby była mowa o zakazie, to musi być to informacja kulturowa.
Geny to jest informacja fizyczna, biologiczna, materialna.

Człowiek nie dlatego nie posiada trąby jak słoń, że mu ktoś zakazał wyrastania
trąby, ale ponieważ skład chemiczny materiału genetycznego wchodzącego w zakres
jego komórek mu taką możliwość blokuje.

Pociąg seksualny do rodziców nie wykształcił się w jego gatunku w ten sposób,
żeby uznać to za normę, a co najwyżej za rzadko występującą aberrację właśnie
z powodu, że skład chemiczny jego materiału dziedzicznego wzmaga reakcję
na feromony spoza najbliższej rodziny.

Czyli nikt nikomu nie zakazuje jebać ojca czy matki, tylko ich chemia
na potomstwo zbyt mało skutecznie oddziaływa, za to lgnie ono do rówieśników
ze znacznie dalszej rodziny lub zgoła spoza rodziny. Nikt nie wybiera
zupy z kartofla jak w pobliżu ma za tę samą cenę pizzę z frutti di mare.

63. Data: 2018-04-08 19:05:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 18:31, z...@g...com pisze:

> Leo. Wciąż nie rozumiem co takiego złego byłoby w tym gdyby twoja
> córka przeszła inicjację seksualną z kimś innym. Na przykład z Twoim
> kolegą.

Ponieważ ja ją niańczyłem, karmiłem, zapewniałem bezpieczeństwo, byłem
gotów zrobić dla Niej wszystko a więc byłem dla Niej wzorem mężczyzny. A
w inicjacji matka miała tylko potwierdzić to, że byłem rzeczywiście
mężczyzną godnym zaufania i szacunku i wskazaniem, ze nasza córka
takiego samego ma poszukiwać dla siebie na partnera. Poza tym fakt
inicjacji to emocjonalne zrównanie się córki z matką na mężczyźnie,
którego obie szanują oraz akt zaufania córce, że nie odbierze ona matce
partnera. To całkowita symboliczna rezygnacja z relacji własności w
stosunku do drugiego człowieka. Ponadto inicjacja to "pierwszy raz",
który ma się stać wzorcem dla następnych aktów seksualnych już z
partnerem wybranym przez córkę na całe życie. To akt doświadczenia
szacunku miedzy kobietą i mężczyzną, który powinien być finałem
wcześniejszych obserwacji dokonywanych przez dziecko ze współżyjącymi ze
sobą rodzicami. Akt inicjacji to glejt, list żelazny na to, że człowiek
jest nie tylko dojrzały biologicznie ale przede wszystkim emocjonalnie;
że nie będzie chciał sprawować władzy nad swoim stałym już partnerem.

Dokładnie tak samo ma się sprawa z inicjacją syna.

Jeżeli

LeoTar Gnostyk

64. Data: 2018-04-08 19:07:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 18:26, pinokio pisze:

> Czyli dwoje staruchów weźmie sobie do zabawy dziecko aby zastosować
> tę "metodę wychowawczą". To gerontofilia.

Nie jesteś w stanie przestać myśleć negatywnie o inicjacji seksualnej. A
jak chcesz psa kopnąć to powód zawsze się znajdzie. Dlatego nie będę
więcej odpowiadał na twoje zarzuty. Jesteś po prostu tchórzem, który
chciałby mieć podany obiad na stół bez żadnego samodzielnego wysiłku.

LeoTar Gnostyk

65. Data: 2018-04-08 19:24:07

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 18:56, Jakub A. Krzewicki pisze:

&list=PLmmEQDqrneGk8txJ3ZP3WI3-yOQWENq91

Żeby była mowa o zakazie, to musi być to informacja kulturowa. Geny
> to jest informacja fizyczna, biologiczna, materialna.

Informacja nie jest czymś materialnym. Materialny może być, co najwyżej,
jej nośnik. Gen, który rzekomo widzisz, nie jest informacją lecz
zapisanym i ukształtowanym przez informację jej przenośnikiem. Gen
przenosi informację a więc informacja nie jest de facto odczytywana
tylko możemy zaobserwować nośnik. Podszkol się Jakubie.:)

> [...]
> wyrastania trąby, ale ponieważ skład chemiczny materiału
> genetycznego wchodzącego w zakres jego komórek mu taką możliwość

I znowu wykazujesz całkowite niezrozumienie.:)

> [...]
> występującą aberrację właśnie z powodu, że skład chemiczny jego
> materiału dziedzicznego wzmaga reakcję na feromony spoza najbliższej

Pitu, pitu. Upodabniasz sie do trollownicy XL i pinokia.

> [...]
> rówieśników ze znacznie dalszej rodziny lub zgoła spoza rodziny. Nikt
> nie wybiera zupy z kartofla jak w pobliżu ma za tę samą cenę pizzę z

Czyli według Ciebie wszystko wynika z biologii ukształtowanej przez
informację? Ja jestem odmiennego zdania: wszystko wynika ze stanu
Świadomości. A więc emocje, przeżycia, edukacja, doświadczenia ale nigdy
biologia. Biologia to jest tylko SKUTEK tego co się dzieje w
Świadomości. Stoimy na skrajnie przeciwstawnych pozycjach. Ty jesteś
materialistą (skutek akceptowania dominującej roli biologii) zaś ja
jestem idealistą i według mnie wszystko dzieje się za sprawą Ducha.

Nie ma więc między nami żadnej możliwości porozumienia. Za mną stoi
doświadczenie rodzicielstwa, Ty żyjesz tylko wyobrażeniami wpojonymi Ci
przez matkę nienawidząca ojca, nieważne z jakich powodów.

Czy wyraziłem się wystarczająco jasno?

LeoTar Gnostyk

66. Data: 2018-04-08 19:25:55

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo napisał:
Poza tym fakt
inicjacji to emocjonalne zrównanie się córki z matką na mężczyźnie,
którego obie szanują oraz akt zaufania córce, że nie odbierze ona matce
partnera.

Eeee... Z tego co piszesz to twoja dorosła partnerka wyrażała rozczarowanie tobą,
więc jak mogła okazywać szacunek?
Chcesz zmienić biologię człowieka tylko po to żeby usprawiedliwić swoje problemy z
kobietami? Cała ewolucja ciężko pracowała nad tym żeby to jakoś działało, a
eksperymenty próbujące zmieniać naszą biologię zawsze były jeśli nie zbrodnią to
niepowodzeniem. Na przykład komunizm.

67. Data: 2018-04-08 19:40:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 19:25, z...@g...com pisze:

> [...]
> działało, a eksperymenty próbujące zmieniać naszą biologię zawsze
> były jeśli nie zbrodnią to niepowodzeniem. Na przykład komunizm.

Nigdzie nie napisałem, że Teresa M. wyrażała rozczarowanie. Ona cały
czas ze mną walczyła o to by dominować i chciała mnie poniżać na
wszelkie możliwe sposoby tak jak to próbujesz robić tutaj ty razem z
pinokiem. Obaj widać jesteście homo-inni i bronicie babskiego pojmowania
relacji kobiety z mężczyzną ponieważ jesteście obaj uzależnieni od
swoich matek pomimo pewnie słusznego wieku. Oczekujecie wyjaśnień od
mężczyzny na temat kobiety a nie żądacie tego od kobiety. Dlaczego? Czy
sądzisz, że jeżeli mnie postawisz w sytuacji trudnej to staniesz się ode
mnie lepszy, pokonasz mnie. Ja mogę w każdej chwili przerwać pisanie bez
żadnej skazy na moich emocjach. Ty zaś musisz mnie "pokonać" by poczuć
się chociaż chwilowo usatysfakcjonowanym. To pokazuje na nierozwiązany
kompleks Edypa i chęć dołożenia staremu ojcu. Pomyśl nad tym co
napisałem, uczciwie, jeśli cię na to stać.

LeoTar Gnostyk

68. Data: 2018-04-08 19:52:39

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo :) powołujesz się na swoje doświadczenie i swoje przemyślenia, ale bronisz się
przed ich weryfikowaniem poprzez naukę. Jako wsparcie przytacza tu doświadczenia
jednego austriaka którego postępki budzą we mnie obrzydzenie. Brakuje ci argumentów
do tego stopnia że zaczynasz mnie wyzywać od pedałów. O ironio pedał to raczej
pedofil niż homoseksualista bracie :)

69. Data: 2018-04-08 20:06:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 19:52, z...@g...com pisze:

> Leo :) powołujesz się na swoje doświadczenie i swoje przemyślenia,
> ale bronisz się przed ich weryfikowaniem poprzez naukę.

Gdybym się bronił przed weryfikacja przez naukę to bym nie poświęcał
tyle czasu by wyspowiadać się przed ta nauką ze wszystkich swoich
doświadczeń i przemyśleń. Az mi się czasami rzygać chce od tego pisania
i zarywam inne ważne zajęcia.

> Jako wsparcie przytacza tu doświadczenia jednego austriaka którego
> postępki budzą we mnie obrzydzenie.

Powinieneś się zabrać za systematyczna analizę tych postępków bez
obrzydzania go sobie. Bo za jego postawą stoją jakieś przyczyny, do
których nie chcesz się dobrać albo nie masz wystarczającej wiedzy by si
e za ten przypadek zabrać. Ja nie boję się wypowiadać jasno i klarownie
sformułowanych opinii pomimo tego iż rozwiązanie nie jest akceptowane
przez te twoja naukę.

> Brakuje ci argumentów do tego stopnia że zaczynasz mnie wyzywać od
> pedałów.

Nie wyzywam cię od pedałów lecz nazwałem cię homoseksualistą. Jesteś
krypto homoseksualistą jeżeli się nie ujawniasz. A możesz nawet nie
zdawać sobie z tego sprawy. A moja wypowiedź nie ma żadnych cech
poniżania Ciebie - po prostu stwierdzam fakt, który wydobywam z Twoich
zachowań, ale który również wynika z mojej teorii jako skutek braku
inicjacji seksualnej w rodzinie.

> O ironio pedał to raczej pedofil niż homoseksualista bracie :)

Nie jesteś wyjątkiem. Wszyscy ludzie nieświadomi, którzy nie przeżyli
inicjacji i nie awansowali do puli androgynów są jawnymi lub krypto
homoseksualistami, zarówno mężczyźni jak i kobiety. Pisałem o tym po
wielokroć i gdybyś mnie czytał uważnie to nie doszło by do tej wymiany zdań.

LeoTar Gnostyk

70. Data: 2018-04-08 20:16:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 20:06, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

> homoseksualistami, zarówno mężczyźni jak i kobiety. Pisałem o tym po
> wielokroć i gdybyś mnie czytał uważnie to nie doszło by do tej

Homoseksualizm jest skutkiem braku zaufania do płci przeciwnej, a w
efekcie i strachu przed otwartymi, nie tajemniczymi kontaktami z płcią
przeciwną. Ta płeć, która dysponuje narzędziem przymusu, czyli kobieta,
wykazuje nieco mniej strachu ale zaczyna się skrajnie bać mężczyzny dy
ten w jakiś sposób pozna jej sekretny sposób w jaki go ujarzmiała.
Dlatego polecałem Ci przeczytać list mojej córki Kasi do mnie
(http://leotar.net/war_1996-99/czesc---tato.html). Jeżeli go przeczytasz
bez jakiegokolwiek intencjonalnego oceniania to może zrozumiesz sytuację
panującą w mojej rodzinie.

LeoTar Gnostyk

Tanie państwo?
Kogo wyrolował Zuckerberg.
Więźniowie abonamentu, czyli jak okradają lemingi z własności
Światło prawdy
Umiejętność odróżniania rzeczywistości od fikcji