Re: Co wyżarło ryby w oczku wodnym?

Data: 2020-06-05 20:37:49
Temat: Re: Co wyżarło ryby w oczku wodnym?
Od: Tomasz <j...@g...com>

W dniu 2020-05-11 o 19:56, Nikt Ważny pisze:

> Raczej nie. czapla to duzy ptak, u mnie wróble szpaki sroki
> i gołębie sąsiada lataja i fruwają

Że to duży ptak to żadna przeszkoda.
Mieszkałem kiedyś w domku jednorodzinnym w samym centrum
miasteczka (ok. 15 tys.) i byłem świadkiem jak czapla siwa
najpierw siadła na ogrodzeniu sąsiada po czym sfrunęła do
oczka wodnego które miał w tym miejskim, maleńkim ogródku i
to było w biały dzień. Czy mu tam coś zostawiła, wątpię.

--
Tomasz