Co z bryndzą?

1. Data: 2005-08-19 15:10:17

Temat: Co z bryndzą?
Od: "vanilia" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Kupiłam ostatnio bryndzę i tu pojawia się problem...bo nie wiem co z nią
zrobić:(
W smaku jest słona i taka twardawa. Macie jakieś sprawdzone przepisy z
bryndzą. Patrzyłam w googlu ale nic konkretnego nie znalazłam.

Pozdrawiam
Vanilia

2. Data: 2005-08-19 15:17:12

Temat: Re: Co z bryndzą?
Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilia" <r...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W smaku jest słona i taka twardawa. Macie jakieś sprawdzone przepisy z
> bryndzą. Patrzyłam w googlu ale nic konkretnego nie znalazłam.

ja to jem z kanapkami
kroję chleb smaruję masłem
potem kładę na to pokrojoną w plastry bryndzę na górę kładę plastry pomidora
i odrobinkę cebuli
wszystko lekko podpruszam pieprzem

3. Data: 2005-08-19 15:22:42

Od: "skaner" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W smaku jest słona i taka twardawa. Macie jakieś sprawdzone przepisy z
> bryndzą. Patrzyłam w googlu ale nic konkretnego nie znalazłam.

Zależy jaka to bryndza?
Ja np.
Sanocką - lepsza jest ta w pojemniczkach.
rozmarowuję na bułce i na nią kładę plasterki banana.

4. Data: 2005-08-19 15:27:54

Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skaner" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zależy jaka to bryndza?
> Ja np.
> Sanocką - lepsza jest ta w pojemniczkach.
> rozmarowuję na bułce i na nią kładę plasterki banana.

Małysz?? To Ty????
;)

Fishman

5. Data: 2005-08-19 15:35:58

Od: "skaner" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Małysz?? To Ty????
> ;)
Nie,
ale Sanocka bryndza z bananem jest cool

6. Data: 2005-08-19 19:26:33

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Aug 2005 17:10:17 +0200, vanilia wrote:

> [...]
> W smaku jest słona i taka twardawa. Macie jakieś sprawdzone przepisy z
> bryndzą. Patrzyłam w googlu ale nic konkretnego nie znalazłam.

Kiedyś widziałam jak Makłowicz pierogi z bryndzą robił. Można
zrobić coś a' la ruskie.

--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Fellahowie", "Harry Potter and Half

7. Data: 2005-08-19 21:27:22

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** vanilia <r...@n...wp.pl>:

> Kupiłam bryndzę ze Słowacji w takim owalnym pojemniczku. Na kanapkach
> przetestowałam już :) Dobre. Macie jakieś jeszcze propozycje.

http://www.google.com/search?q=bryndza+przepis

Tak na początek, Google Twoim przyjacielem. ;P

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

8. Data: 2005-08-19 21:27:38

Od: "vanilia" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2005-08-20 07:48:02

Od: "vanilia" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.google.com/search?q=bryndza+przepis
>
> Tak na początek, Google Twoim przyjacielem. ;P
Przeglądałam wcześniej googla i jakoś nic mi nie podpasowało, no może poza
zapiekanką z ziemniaków, pomidorów i bryndzy:)
Miałam nadzieję, że na grupie polecicie jakieś sprawdzone przepisy.

Pozdrawiam
Vanilia

10. Data: 2005-08-20 12:01:41

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłam bryndzę ze Słowacji w takim owalnym pojemniczku. Na kanapkach
> przetestowałam już :) Dobre.
> Macie jakieś jeszcze propozycje.

z winogronami lub arbuzem
to wydawało by się karkołomne połączenie ale wychodzi ok

Prasa do owocow - pytanie
jak ugotowac barszcz?
Jajko do tarty
Surówka z pomidorów i jabłek - jadł ktoś?
suszenie pomidorów