Co z resztką kurczaka

1. Data: 2004-01-27 08:27:12

Temat: Co z resztką kurczaka
Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomórzcie bo nie mam pomysłu,
przedwczoraj był pieczony kurczak na obiad i została go ćwiartka, tzn. pierś
i jej okolice oraz troszkę sosu, który powstał podczas pieczenia.
Kotu nie mogę tego dać, bo mocno przyprawiany był, a wyrzucić to jakoś
szkoda.
Czy macie może jakiś pomysł co z tego zrobić, żeby obiadek dla dwojga
powstał? Może jakąś potrawkę, tylko jak?

--
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2004-01-27 08:51:12

Temat: Re: Co z resztką kurczaka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jan 2004 09:27:12 +0100, "Bakino" <b...@w...pl>
wrote:

>Pomórzcie bo nie mam pomys?u,
>przedwczoraj by? pieczony kurczak na obiad i zosta?a go ?wiartka, tzn. pier?
>i jej okolice oraz troszk? sosu, który powsta? podczas pieczenia.
>Kotu nie mog? tego da?, bo mocno przyprawiany by?, a wyrzuci? to jako?
>szkoda.
>Czy macie mo?e jaki? pomys? co z tego zrobi?, ?eby obiadek dla dwojga
>powsta?? Mo?e jak?? potrawk?, tylko jak?

cebule podsmazyc, bekon podsmazyc, wyjac, dodac do
pokawalkowanego szczatkowego kurczaka, zrobic bialy-serowy sos,.
polaczyc (najlepszy wychodzi jesli jest to rosol/wywar z tego
kurczaka albo co, ale nie musi byc, byleby duzo dosc sera bylo)
wykombinowac (kupic/zrobic) ciasto slone kruche albo francuskie
(ja wole z francuskiego), mieso zaladowac do glebszego naczynia
zaroodpornego, zakryc czapeczka z ciasta,, zalepic brzegi, choc
gdzies dobrze jest zostawic wentyl dla sosou i w ogole pary,
poazac rozbeltanym jajem, ja jeszcze na to robie dekoracje z
resztek ciasta, zazwyczaj sa to dziela sztuki prymitywnej ;)) i
jest zgaduj-zgadula co ja wykombinowalam.
piec az ciasto upieczone do dowolnej zlotosci

i wuala, masz chicken and bacon pie

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-27 09:05:28

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mięsko z kurczaka pokroić w kostkę. Ugotować 3/4 kubka ryżu. Mięsko pomieszać z
ryżem, dodać garstkę rodzynek, nieco zielonego groszku z puszki. Włożyć do
naczynia do zapiekania (ja mam takie szklane), polać sosem co został od
kurczaka i zapiec. W wariancie lepszym ryż powinien być brązowy, osmażany.
Ale dla początkujących może być zwykły białay ryż ugotowony dowolnie, byle na
sypko.
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-01-27 09:25:28

Od: "Buźka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapiekanka z makaronem lub ziemniaczkami.

Buźka

1. Data: 2004-01-27 09:40:54

Od: "mac" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mięsko z kurczaka pokroić w kostkę. Ugotować 3/4 kubka ryżu. Mięsko
pomieszać z
> ryżem, dodać garstkę rodzynek, nieco zielonego groszku z puszki [...]

lub zamiast groszku, pokrojony w mala kostke i zezlocony na patelni seler
(korzen).

mac.

1. Data: 2004-01-27 09:46:40

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lub zamiast groszku, pokrojony w mala kostke i zezlocony na patelni seler
> (korzen).

Ale z groszkiem ładniej wygląda
Pozdrowionka - A.

1. Data: 2004-01-27 11:49:19

Od: "mac" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...pl> napisał...

> Ale z groszkiem ładniej wygląda

wiec - krakowskim targiem - groszek dla oka, seler dla smaku :).

pozdrawiam,

mac.

1. Data: 2004-01-27 12:54:57

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lub zamiast groszku, pokrojony w mala kostke i zezlocony na patelni seler
> (korzen).
====
zamiast groszku lub selera - papryka (strąki) i dużo kajen-->{konieczna
butelka wina do popicia :-}plus jakaś łagodny dodatek.

waldek
====

1. Data: 2004-01-27 14:21:32

Od: "mikw" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bakino" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy macie może jakiś pomysł co z tego zrobić, żeby obiadek dla dwojga
> powstał? Może jakąś potrawkę, tylko jak?

nadziać nim pitę.

mikw

1. Data: 2004-01-27 14:41:23

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bv57d1$tkv$1@mex.pseinfo.pl>, "Bakino" <b...@w...pl>
wrote:

> [...]
> Czy macie może jakiś pomysł co z tego zrobić, żeby obiadek dla dwojga
> powstał? Może jakąś potrawkę, tylko jak?

Skoro był mocno przyprawiony, tak, że kot nie tknie, to trudno coś
sensownie doradzić, skoro nie wiemy czym. Takiem doprawienie dość
ogramicza możliwości dalszej przeróbki. Zwłaszc na "jakąś potrawkę"
(potrawek nota bene nie robi się z pieczonego mięsa). Jednak może
skomponujesz jakąś sałatkę?

Władysław

nalesniki
Surówka z czerwonej kapusty