Co z tym zrobić?

11. Data: 2006-03-15 13:33:09

Temat: Re: Co z tym zrobić?
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol Y napisał:
[..]
> doszliśmy do wniosku, że lepiej działać już od samego początku i żeby
> nasz związek (jak to dumnie brzmi :) ) nie opierał się tylko lub nie
> przeważał kontakt fizyczny to na razie koniec z tym. Ciężko ma być, z
[..]

Ale co to za dziecinada??

Po kiego taką durnotę wymyślacie?

zdumiony
Arek

--
www.eteria.net

12. Data: 2006-03-15 18:40:02

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Według mnie macie mizerne szanse na happy end.
> Przede wszystkim dlatego, że jesteście zbyt młodzi. W moim otoczeniu nie
> znam nikogo, kto przetrwałby w związku, który zawiązał się w takim wieku.

Sugerujesz, ze to co teraz to tylko dla zabawy? To moze pwoinni nauczac
w szkolach, zeby sie nie zakochiwac ponizej 21 lat?

> Po drugie dlatego, że już tworzycie reguły mające na celu pomócw utrzymaniu
> związku zamiast po prostu żyć. Jeśli w trakcie normalnego życia okaże się,
> że to nie jest to.. wtedy się rozstaniecie. Po co jakieś ograniczenia? By za
> kilka lat stwierdzić, że i tak nie pomogły?

One nie maja pomoc w utrzymaniu zwiazku, bo z tym na razie nie ma
zadnych problemow, ale byl to pomysl siegajacy dalej w przyszlosc -
Zamiast czekac, mozna go zastosowac juz teraz.

--
Pozdrawiam Mateusz

13. Data: 2006-03-15 18:42:23

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...)
>
> skonczy sie to tak, ze panienka zlamie ten zakaz, ale nie z Toba

W gruncie, to nie ja wpadlem na ten pomysl i jezeli chodzi o jego
realizacje to ja caly czas jestem otwarty na sugestie, wiec dlaczego gdy
bedzie chciala mialaby szukac gdzie indziej?

--
Pozdrawiam Mateusz

14. Data: 2006-03-15 19:19:32

Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> W gruncie, to nie ja wpadlem na ten pomysl i jezeli chodzi o jego
> realizacje to ja caly czas jestem otwarty na sugestie, wiec
dlaczego gdy
> bedzie chciala mialaby szukac gdzie indziej?

moze wlasnie dlatego, ze to Ty wpadles na ten pomysl :)
Poza tym nie wiem czemu spodziewasz sie tu logiki :)

e.

15. Data: 2006-03-15 20:59:05

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego gdy
>
> moze wlasnie dlatego, ze to Ty wpadles na ten pomysl :)

No wlasnie NIE ja, tylko Ania.

> Poza tym nie wiem czemu spodziewasz sie tu logiki :)

Ooo, a czego powinienem sie spodziewac?

--
Pozdrawiam Mateusz

16. Data: 2006-03-15 21:53:23

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y; <dv9v6p$1r8p$1@node1.news.atman.pl> :

> No wlasnie NIE ja, tylko Ania.

I z tym jest pewien mały problem. Żeby coś napisać musiałbym Ciebie
przepytać na okoliczność ... - nie przepytam Ciebie, ale zasugeruję, że
dziewczyna może mieć problem z komunikacją społeczną. Niech zgadnę - nie
jest skora do negocjacji, łagodnego formułowania "odmowy", proszenia
itd.?

Flyer

17. Data: 2006-03-15 22:14:44

Od: "KBKS" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WSAĆ SE HÓJA DO DÓPY

18. Data: 2006-03-16 05:39:15

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziewczyna może mieć problem z komunikacją społeczną. Niech zgadnę - nie
> jest skora do negocjacji, łagodnego formułowania "odmowy", proszenia

Hmm cos w tym jest. Jezeli nawet grzecznosciowo sie pyta to wyczuwa sie
to, ze przyjmie i tak tylko jedna odpowiedz.

--
Pozdrawiam Mateusz

19. Data: 2006-03-16 11:25:19

Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm cos w tym jest. Jezeli nawet grzecznosciowo sie pyta to
wyczuwa sie
> to, ze przyjmie i tak tylko jedna odpowiedz.

dlatego właśnie zrobi i tak tylko to, co uważa za stosowne i z kim
uważa za stosowne - ograniczenia mogą być tylko dla Ciebie.
Oczywiście nie oznacza to złej woli "z założenia" - oznacza tylko,
że nie będziesz miał nic do powiedzenia :)

e.

20. Data: 2006-03-16 12:28:09

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sugerujesz, ze to co teraz to tylko dla zabawy? To moze pwoinni nauczac
> w szkolach, zeby sie nie zakochiwac ponizej 21 lat?

Niczego nie sugeruję.
Dzielę się moim doświadczeniem i obserwacjami otoczenia.
A otoczenie to bardzo duże miasto i ludzie w wieku 30-40 lat z
ponadprzeciątnym wykształceniem i statusem życiowym.
Tak jak wcześniej napisałem - nie znam nikogo, kto przetwrwałby w związku
powstałym z zskochania w Twoim wieku.
Ale może będziesz wyjątkiem potwierdzającym regułę? :-)

--
Paweł
uwaga na hosting tpi.pl !!

Co z tym zrobić?