Co za posucha?

21. Data: 2001-06-22 07:41:42

Temat: Re: Lato, jakie będzie?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...
> Zadnych burz nie będzie - postawiłam na słupkach zwisające
> truskawki i żadne burze zwalać mi ich nie będą ;-)
> Krycha-czarownica
A zatoczyłaś koło wokół nich?, skąd bierzesz oddech nietoperza i ślinę
jaszczurki?
pozdr. Jerzy

22. Data: 2001-06-22 09:10:20

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisal:

> A zatoczyłaś koło wokół nich?, skąd bierzesz oddech nietoperza i ślinę
> jaszczurki?

Koło zatoczyłam niejedno, nietoperze latają sobie wokól i oddychają,
ślina jaszczurki to zabobon. Mogę jeszcze oblecieć na miotle
z dwoma czarnymi kotami do towarzystwa.

Krycha

23. Data: 2001-06-22 09:51:00

Temat: Re: Co za posucha?
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Eva napisał(a):

> Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info
>
> Przepraszam, że sie tu wcinam:) i to tylko po to, zeby sie zgodzic z powyzszym...
> :)))
> Eva

Oooo! Damy chcš ożywić dyskusję! Pewnie radochę z Jerzym będziemy mieli. :-)
Jednak tak banalnie zaczynacie. Gdybym napisał "kobieta przyjacielem...", no wiecie
przeciez czyim :-) to jakoś tak mało męskie by to było (bo trywialne, zbyt oczywiste;
takie babskie po prostu). :-))))))))))))))))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Nawiasem mówišc zgoda na treść tej sygnaturki świadczy wyłšcznie o partactwie w
doborze mężów. Przecież same wiecie, że dobrego chłopa nigdy za dużo! :-)
J.

24. Data: 2001-06-22 10:18:29

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Janusz Czapski

> Eva napisał(a):
>

> Oooo! Damy chcš ożywić dyskusję! Pewnie radochę z Jerzym
> będziemy mieli. :-)

Żebyś się nie przeliczył ;-))

No co Ty. Napisałeś przecież, cytuję:

> Z punktu widzenia udziału w polemikach i łatwości sprowokowania do
> dyskusji
> oceniam ich wręcz wyjatkowo dobrze. Nawet lepiej jak feministki. :-)

Znaczy, feministki masz za niezrównoważone wariatki, które łatwo
wszczynają awantury i to na niezbyt wysokim poziomie, dobrze
zrozumiałam? O coś takiego można się bez problemu i wyrzutów sumienia
pokłócić ;-))

> PS
> Nawiasem mówišc zgoda na treść tej sygnaturki świadczy
> wyłšcznie o partactwie w
> doborze mężów. Przecież same wiecie, że dobrego chłopa
> nigdy za dużo! :-)

Ha, nie popadaj przypadkiem w narcyzm !!! ;-))
Z czasem wszystko może się przejeść. Nawet chłop.

A ta sygnaturka to była prowokacja (lubię to ;-))

--
Maya - niezrównoważona wariatka ;-))
"When God made man, she was only testing"

25. Data: 2001-06-22 10:40:41

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info napisał(a):

> Znaczy, feministki masz za niezrównoważone wariatki, które łatwo
> wszczynajš awantury i to na niezbyt wysokim poziomie, dobrze
> zrozumiałam?

Domyślna dziewczynka :-)

> dobrego chłopa > nigdy za dużo! :-)
>
> Z czasem wszystko może się przejeść. Nawet chłop.

Jeżeli partacko dobrany......

> A ta sygnaturka to była prowokacja (lubię to ;-))

Ja też!
Pozdrawiam :-)
Wasza (jak Wy to nazywacie?) męska szowinistyczna świnia! :-)
Janusz

> Maya - niezrównoważona wariatka ;-))

I znów ta zarozumiałość! Chciałoby się!
J.

26. Data: 2001-06-22 10:53:57

Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie odciski na recach od plantowania terenu,
ze trudno stukac w klawisze.

MC

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

27. Data: 2001-06-22 11:44:00

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Janusz Czapski

> Domyślna dziewczynka :-)

No ba !!!

;-))

> Jeżeli partacko dobrany......

Ależ skąd.
Na ten przykład - uwielbiam gołąbki w sosie pomidorowym (kocham,
ubóstwiam, szaleję za nimi) Jadłam je kiedyś przez 1,5 tygodnia
(rodzice wyjechali, mogłam sobie pozwolić ;-)). Następnie nie jadłam
ich przez 1,5 roku ;-)))

Faceci mają nad gołąbkami tę przewagę, że oprócz konsumpcji można z
nimi konwersować (optymistycznie zakładając ;-)), więc z jednym
wytrzymuję (jak na razie) osiem miesięcy. W tym 2 przerwy po 1,5
tygodnia. To naprawdę nieźle robi.

> Pozdrawiam :-)
> Wasza (jak Wy to nazywacie?) męska szowinistyczna świnia! :-)
> Janusz

A cóż to. Świnia jest rodzaju żeńskiego, prawdziwy męski szowinista
powiedziałby "knur" (żeby nie ubliżać swojej męskiej szowinistycznej
godności ;-))

> I znów ta zarozumiałość! Chciałoby się!
> J.

Ależ to była samokrytyka !!! (wszczynam nieprzystojne awantury
wyrażając się przy tym nieparlamentarnie ;-))

I teraz kolejna, prowokacyjno - zbyt długa sygnaturka ;-))

--
Maya
"Szczegolna ich /Encjan/ zgroze wzbudzily konkursy na miss pieknosci

28. Data: 2001-06-22 11:46:11

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości
>Na tę okazję nowa sygnaturka:
> Maya
> Poligamia oznacza, ze sie ma o jednego meza za duzo.
> Monogamia zreszta tez...

Maja zaczęła mówić ludzkim głosem. Dzięki :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

29. Data: 2001-06-22 12:50:48

Od: "Ew@" <b...@o...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Jun 2001 18:21:47 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>Po co wyważać otwarte drzwi?
>http://www.tier.ar.krakow.pl/~psatora/praca_magiste
rska.htm

Drogi Jerzy
Który z fragmentów, polecanej przez Ciebie pracy moglibyśmy odnieść do
rzeczywistych warunków panujących w naszych ogrodach?
Może, w ramach wstępu, mógłbyś przytoczyć nam kilka zdań na temat
składu jakościowego mikroflory powietrza, chociaż - nawet nie, gdyż
dane zamieszczone w pracy dotyczą przede wszystkim badań prowadzonych
w centrach dużych miast typu Warszawa, Kraków!
W/g mnie, dużo ważniejsza jest mikroflora gleby i wody (sam magistrant
zauważył, że organizmy przebywające w powietrzu, znalazły się tam
przypadkowo; na świecie isnieje bowiem bardzo niewiele gatunków, które
ewolucyjnie przystosowały się do życia w tym środowisku). Aktywność
metaboliczna drobnoustrojów zamieszkujących glebę i środowisko wodne
stanowi podstawę wielu procesów zapewniających nam obieg pierwiastków
w przyrodzie, istnienie łańcuchów pokarmowych, tworzenie
charakterystycznych, lokalnych warunków fizjologicznych wpływających
pozytywnie/negatywnie na wzrost, mniej lub bardziej preferowanych
przez nas, roślin i (w końcu) na jakość wody w naszych oczkach
wodnych. Mogłeś również wspomnieć o udziale bakterii w procesach
tworzenia gleby, jej urozmaicania i wzbogacania w, rozłożone na
proste, związki pochodzenia organicznego.
Przecież prowadząc jesienno - wiosenne porządki w naszych ogrodach
wpływamy na jakość i intensywność tych procesów.
Wykpiłeś się pracą (wnuka?) nie na temat. :)

>Możesz już zacząć.

I się nie doczekałam :)))))))

30. Data: 2001-06-22 13:30:05

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ew@ <b...@o...ar.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.

W każdym ogrodzie jest ona inna.
Gdybyś napisała "Mikrobiologia gleby w naszych ogrodach" to może bym ci
coś skrobnął. ;-)))

rska.htm

> Drogi Jerzy
> Który z fragmentów, polecanej przez Ciebie pracy moglibyśmy odnieść do
> rzeczywistych warunków panujących w naszych ogrodach? [...]
Ach te kobiety, ale widzę, że jednak trochę skorzystałaś.

> Wykpiłeś się pracą (wnuka?) nie na temat. :)
O kurcze nawet nie wiedziałem, że mój 11-latek [syn] jest taki zdolny?
;-)))

[...]
> I się nie doczekałam :)))))))
Już wiesz dlaczego?
pozdr. Jerzy

Z ciekawości pytam...
CZOSNEK OZDOBNY ALLIUM MOLY
Server udostepniajacy alt.binaries.pictures.ga rdens i al.binaries.pictures.sce nic
Powitanie
Uprawa hydroponiczna