Co zamiast tfui?

11. Data: 2011-06-10 20:58:43

Temat: Re: Co zamiast tfui?
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
news:isu08t$guf$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Ffffffffffszystkie?????????????

Jałowce, cisy i tuje (żywotniki).
Wszystkie.

12. Data: 2011-06-10 21:03:28

Temat: Odp: Co zamiast tfui?
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" na pewno nie od arnika:

> No mam.
> Ale malutkie i się zastanawiam czy czasem nie wyrwać.
> Jak się zaprę to bez ciężkiego sprzętu jeszcze dam radę.

Werka, dasz radę!!! A z roślin zafunduj sobie na ogród jedynie gruszkę....
no te taką... zapomniałem odmiany.... chyba Pyrus concretus varietas
betonicus tak to leciało ;-)

zdroofka Johnny

13. Data: 2011-06-10 21:58:59

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Werka, dasz radę!!! A z roślin zafunduj sobie na ogród jedynie gruszkę....
> no te taką... zapomniałem odmiany.... chyba Pyrus concretus varietas

Już mam.

14. Data: 2011-06-10 22:12:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 23:58:59 +0200, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Już mam.

Tylko nie jidz...
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

15. Data: 2011-06-11 07:22:00

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2011-06-11 07:28:16

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Jałowce, cisy i tuje (żywotniki).
> Wszystkie.

To kiełbaski jałowcowej już mam nie jeść?
Tyle lat ją jadłem a to znaczy, że jestem strasznie zatruty
:-))
"
Jałowiec owoc 50g przyprawa ekologiczna
Zastosowanie: Suszony owoc jałowca stosowany jest do mięs i drobiu na dziko,
do dziczyzny, baraniny, potraw z fasoli. Dodaje się go do mieszanek
peklujących, marynat, kiszonych ogórków i kapusty.

Czy to znaczy, że w zgodzie z prawem sprzedają rakotwórcza truciznę?
Skryba zdrowy mimo podtruwania

17. Data: 2011-06-11 07:40:38

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziko, do dziczyzny, baraniny, potraw z fasoli. Dodaje się go do mieszanek
> peklujących, marynat, kiszonych ogórków i kapusty.

Jesteś kompletnie zdrowy.
Twój jałowiec składa się jedynie z owoców.

18. Data: 2011-06-11 11:24:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 09:28:16 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> [...]
> do dziczyzny, baraniny, potraw z fasoli. Dodaje się go do mieszanek
> peklujących, marynat, kiszonych ogórków i kapusty.

...i jako lekarstwo.

19. Data: 2011-06-11 13:12:44

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> Jesteś kompletnie zdrowy.
> Twój jałowiec składa się jedynie z owoców.
No to jak to jest "trujace i rakotwórcze" ja je
(w nieświadomości) żrę i jestem kompletnie zdrowy?
Czy dlatego tylko zdrowy, że je spozywam
w nieswidomości zagrożeń, czy też to jakaś czarna magia?
Skryba skofudowny nieco

20. Data: 2011-06-11 13:15:38

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ...i jako lekarstwo.

Jakie lekarstwo, skoro "trujace i rakotwórcze"
Przestańcie być przewrotne.
To, to leczy, czy truje?
skryba w rozterce

stevia sadzonki do kupienia, jak ktoś potrzebuje...:-)
ciekawe spostrzeżenie dotyczące pszczół
Re: Patron grupy na 2011
Patron grupy na rok 2011
Kosa elektryczna