Co zamiast tfui?

21. Data: 2011-06-11 16:48:02

Temat: Re: Co zamiast tfui?
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
news:isvpk6$ebe$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> No to jak to jest "trujace i rakotwórcze" ja je
> (w nieświadomości) żrę i jestem kompletnie zdrowy?
> Czy dlatego tylko zdrowy, że je spozywam
> w nieswidomości zagrożeń, czy też to jakaś czarna magia?

Widocznie żresz ten pospolity, ten nie truje.
Ale nażryj się np. sabińskiego mądralo.
Wtedy to już nie pogadamy.

22. Data: 2011-06-11 17:11:29

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> Widocznie żresz ten pospolity, ten nie truje.
> Ale nażryj się np. sabińskiego mądralo.
> Wtedy to już nie pogadamy.
Wnioskuję zatem, że na początku zwyczajnie kłamałaś.
Okazuje się, ze nie wszystkie są trujące.
Bardzo mnie uspokoiłaś
:-)))))))))
Czasami jednak warto dopytywać skutecznie,
by kłamczucha przyznała się do kłamstwa.

Pozdrawiam demaskacyjnie
skryba

23. Data: 2011-06-11 17:20:58

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> :-)))))))))
> Czasami jednak warto dopytywać skutecznie,
> by kłamczucha przyznała się do kłamstwa.

Nie jestem wszystkowiedząca tak jak Ty.
Nie kłamałam, raczej nie doczytałam.
Ale już teraz jestem mądrzejsza.
Prawie jak Ty.
Było sprostować, a nie szydzić.
Dowcipnisiu.

24. Data: 2011-06-11 17:40:31

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]

Trza było poprosić, by w razie przekłamania
informacji - sprostować ją.
Nie szydziłem tylko usiłowałem doprowadzić
do tego, byś sama zweryfikowała swą wiedzę
w tym temacie, to chyba nic złego.
A forma, no cóż wolę żartobliwą. Mniej boli.
Cieszę się jednak, że to przekomarzanie się
zaowocowało samodzielnym uzupełnieniem
Twojej wiedzy.
Tylko to się liczy i winnaś mi nie ruganie
a raczej coś odwrotnego.

Pozdrawiam słonecznie
skryba

25. Data: 2011-06-11 18:00:50

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zaowocowało samodzielnym uzupełnieniem
> Twojej wiedzy.
> Tylko to się liczy i winnaś mi nie ruganie

ale chlew :-(

26. Data: 2011-06-11 18:04:34

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaowocowało samodzielnym uzupełnieniem
> Twojej wiedzy.
> Tylko to się liczy i winnaś mi nie ruganie

Aaaa... I jeszcze czytaj ze rozumieniem, a nie po łebkach.
Podpowiedź: pierwsze moje zdanie w tym wątku.
Wredoto.

27. Data: 2011-06-11 19:58:22

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaa... I jeszcze czytaj ze rozumieniem, a nie po łebkach.
> Podpowiedź: pierwsze moje zdanie w tym wątku.
> Wredoto.

Niżej nie potrafisz? Postaraj się.

28. Data: 2011-06-11 20:02:42

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
>
> Niżej nie potrafisz? Postaraj się.

Niżej niż Ty nie dam rady.

29. Data: 2011-06-11 21:22:33

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Niżej niż Ty nie dam rady.

Och jaka ulga.
:-))))

30. Data: 2011-07-30 19:36:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 22:38, Veronika pisze:

> Jałowce, cisy i tuje to się podobno tylko na cmentarze nadają.
> Są trujące i rakotwórcze.

/W ramach robienia porządków w newsach/
Coś dzwoni, ale nie w tym kościele. Z cisu właśnie uzyskuje się lek
przeciwnowotworowy, taksol.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

stevia sadzonki do kupienia, jak ktoś potrzebuje...:-)
ciekawe spostrzeżenie dotyczące pszczół
Re: Patron grupy na 2011
Patron grupy na rok 2011
Kosa elektryczna