Co ze śliwek??

1. Data: 2006-08-25 09:12:06

Temat: Co ze śliwek??
Od: "Jagna " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiem wiem archiwum. Ale tam znalazłam głównie knedle, ciasta wszelakie,
przetwoty do słoików. A mnie hcodzi o cos na ostro. Mam sporo śliwek na
działce i jutro impreza śliwkowa. Napewno będzie ciasto i knedle ale chciała
bym co jeszcze. Macie jakieś pomysły?? (Śłiwowica do jutra raczej sie nie
uda:))
Pozdrawiam serdecznie AgaL

2. Data: 2006-08-25 09:17:00

Temat: Re: Co ze śliwek??
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna " <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Wiem wiem archiwum. Ale tam znalazłam głównie knedle, ciasta wszelakie,
> przetwoty do słoików. A mnie hcodzi o cos na ostro. Mam sporo śliwek na
> działce i jutro impreza śliwkowa.

Śliwki w occie, powinny ci sie w zasadzie zrobić do jutra.

pozdr

cherokee

3. Data: 2006-08-25 09:21:34

Od: "Jagna " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee <n...@n...pl> napisał(a):
tam znalazłam głównie knedle, ciasta wszelakie,

> Śliwki w occie, powinny ci sie w zasadzie zrobić do jutra.

No niby tak ale bez słoikowania by sie nie obyło a tego chcę uniknąć. Mnie
chodzi raczej o jakies danie obiadowe.
AgaL

4. Data: 2006-08-25 09:39:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagna " <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
> tam znalazłam głównie knedle, ciasta wszelakie,

> No niby tak ale bez słoikowania by sie nie obyło a tego chcę uniknąć. Mnie

Dobrą zupę śliwkowa z makaronem i śmietaną.

5. Data: 2006-08-25 10:21:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna wrote:

> No niby tak ale bez słoikowania by sie nie obyło a tego chcę uniknąć. Mnie
> chodzi raczej o jakies danie obiadowe.

Schab pieczony ze śliwkami. Tylko natrzyj go róznymi ostrymi
przyprawami, bo inaczyj wydzie słodko-mdły.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2006-08-25 12:53:21

Od: "Jagna " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> napisał(a):

Mnie

> Schab pieczony ze śliwkami. Tylko natrzyj go róznymi ostrymi
> przyprawami, bo inaczyj wydzie słodko-mdły.

Ale świeżymi śliwkami?? Zawsze nadziewam suszonymi.
AgaL

7. Data: 2006-08-25 12:55:19

Od: "Jagna " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
A tak konkretnie to jak to sie robi??
Pamiętam z dziecinstwa 3 zupy owocowe japcanke, wiśnianke i jagodzianke:) tak
moja prababcia mówiła. To były zupy cud. Zaprawiane mąką i śmietaną i
podawane z ziemniekami polanymi okrasą. Smak dzieciństwa nie powtarzalny.
AgaL

8. Data: 2006-08-25 14:18:18

Od: "rympal" <r...@w...pl§> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciała
> bym co jeszcze. Macie jakieś pomysły?? (Śłiwowica do jutra raczej sie nie

jak na ostro to najlepiej - sliwowica!

rym

9. Data: 2006-08-25 17:16:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rympal" <r...@w...pl§> wrote in message

> Użytkownik "Jagna " <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>

> jak na ostro to najlepiej - sliwowica!
>
> rym

Śliwki w koszyczku, śliwowica ze sklepu...

10. Data: 2006-08-25 17:23:28

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śliwki w koszyczku, śliwowica ze sklepu...
podaj przepis na śliwki w koszyczku
d.

co na foundee
Przepis na maca
Zeberka... jak?
grzybki
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk