Co znaczy ZUZ ZLA?

1. Data: 2011-08-14 03:58:51

Temat: Co znaczy ZUZ ZLA?
Od: kkrolewna <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Tłumaczę Kartę informacyjną ze szpitala i pojawia się w niej powyższy
skrót, którego za nic nie umiem rozszyfrować. Z tego, co udało mi się
wyguglować, wiem tylko, że w ZLA pierwsze dwie litery to
prawdopodobnie "zwolnienie lekarskie", dalej nie mam pojęcia... Co do
ZUZu to widzę, że ludzie często piszą coś takiego zamiast ZUS, ale coś
mi się nie chce wierzyć, że lekarz wypisujący kartę mógłby popełnić
taki śmieszny błąd...
Ach i jeszcze dodam, że całość wygląda tak: "ZUZ ZLA od 3.8.2011 -
31.8.2011". Czyli może jakieś zwolnienie...?
Pomoże mi to ktoś rozwikłać?
Katarzyna

2. Data: 2011-08-14 09:33:43

Temat: Re: Co znaczy ZUZ ZLA?
Od: Maria <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-14 05:58, kkrolewna pisze:
> [...]
> Ach i jeszcze dodam, że całość wygląda tak: "ZUZ ZLA od 3.8.2011 -
> 31.8.2011". Czyli może jakieś zwolnienie...?

Wystarczy wpisać do wyszukiwarki ZUS ZLA i otrzymuje się taka odpowiedż:
Druk ZUS ZLA jest to podstawowe zaświadczenie lekarskie o czasowej
niezdolności do pracy z powodu choroby, pobytu w szpitalu lub
konieczności sprawowania opieki nad chorym członkiem rodziny.

3. Data: 2011-08-15 00:30:25

Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Oznaczenie ZLA to (zaświadczenie lekarskie o czasowej niezdolności do
pracy), przy czym pewne oznaki wskazują, że (czasowa niezdolność do pracy to
"Absencja". Istnieją druki z takim oznaczeniem.

4. Data: 2011-08-15 23:35:36

Od: kkrolewna <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sie, 11:33, Maria <m...@w...pl> wrote:

> [...]
> niezdolności do pracy z powodu choroby, pobytu w szpitalu lub
> konieczności sprawowania opieki nad chorym członkiem rodziny.

Odpowiedź w tonie typowym dla grup polskojęzycznych....
W podobnym tonie możnaby wskazać na dla złośliwych polskich
internautów pewnie wiele mówiący brak podpisu.
Ale nie będę niewdzięczna - dzięki i żegnam, mam nadzieję, że na
długo.
Katarzyna

5. Data: 2011-08-16 07:17:30

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sie, 01:35, kkrolewna <k...@g...com> wrote:
> Odpowiedź w tonie typowym dla grup polskojęzycznych....

Ale przecież prawdę Ci powiedziała.
To czemu focha strzelasz?
Wujek gugiel jest m.z. znacznie lepszym źródłem
informacji niż - grupa wybaczy - przypadkowe
zbiorowisko ludzi na usenecie.

> [...]
> internautów pewnie wiele mówiący brak podpisu.
> Ale nie będę niewdzięczna - dzięki i żegnam, mam nadzieję, że na

Można by - jak już. Czyli osobno.

Aby zaś jednak utrzymać się w temacie grupy:
polecam dużą dawkę magnezu z witaminą B6.
Fantastycznie pomaga na wszystkie fochy.

A, jakby co - autorstwo postu masz w nagłówku :)

6. Data: 2011-08-16 16:08:21

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-08-16 09:17, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale przecież prawdę Ci powiedziała.
> To czemu focha strzelasz?
> Wujek gugiel jest m.z. znacznie lepszym źródłem
> informacji niż - grupa wybaczy - przypadkowe
> zbiorowisko ludzi na usenecie.

Nie wybaczy.

> Można by - jak już. Czyli osobno.
>
> Aby zaś jednak utrzymać się w temacie grupy:
> polecam dużą dawkę magnezu z witaminą B6.
> Fantastycznie pomaga na wszystkie fochy.

A najlepiej w postaci zimnego piwa. Leczy wszystkie ochy.

Qra, krzyżówka House'a z doktorem Burskim

7. Data: 2011-08-17 07:13:27

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sie, 18:08, Qrczak <q...@o...pl> wrote:
> Dnia 2011-08-16 09:17, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:
> A najlepiej w postaci zimnego piwa. Leczy wszystkie ochy.

Taktaktak.
Pod niebem pelnym gwiazd.
Niezaleznie od ilosci piwa.

> Qra, krzyżówka House'a z doktorem Burskim

A gdzie dr Quinn?

8. Data: 2011-08-17 08:52:24

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Taktaktak.
> Pod niebem pelnym gwiazd.
> Niezaleznie od ilosci piwa.

Na przykład taktak:
http://www.youtube.com/watch?v=VJChcFBLJ4w

> A gdzie dr Quinn?

Wyjechała na Zachód. Za chlebem.

Qra

9. Data: 2011-08-17 10:43:14

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sie, 10:52, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:
> Dnia dzisiejszego niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:
> Na przykład taktak:http://www.youtube.com/watch?v=VJChcFBLJ4w

Nie znałam.
Dzięki :)

Ryan's syndrome
OT-Prawdziwa antropogeneza ,trzy nowe galerie.
L-karnityna a karmienie piersią.
Leczenie HiV.
Pieczywo a medycyna