Re: Co zrobić

Data: 2005-05-30 20:28:33
Temat: Re: Co zrobić
Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl>

->J.E. Użytkownik<- d7ermk$e7g$...@i...gazeta.pl naszkrobal(a):

> Cześć, mam nietypowe pytanie,
>
> odkryłem, że mój ojciec zdradza matkę - ale to nic,
> najgorsze jest to, że dobrał się także do kobiety, którą kochałem,

Myśl Kretynie (przez wielkie "K" kretynów) o przekroju milionów wieków.
Myślisz, że Twoje małostkowe wynurzenia mają jakikolwiek wpływ na iluzję
zwaną wszechświatem? Gdybyś pomyślał chociaż o bieżącym wieku, zdałbyś
sobie sprawę, że przy takiej postawie za rok, dwa TY sam dostaniesz
wpier*** od własnego syna za dokładnie to samo. Bo klucz emocjonalny
(vegetujONCY na torfie skażonej genetyki) pozostawiasz BEZ zmian - do
u.ś.

Założę się, że Twój ojciec też kiedyś miał twarde łapska, które z
wiekiem ewoluowały w energię 'penisa'. To samo będziesz miał za 30 lat,
więc obserwuj może, skoro na inne wnioski za małyś.

TT

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl