Co zrobic z cielecinka?

1. Data: 2001-09-10 18:53:23

Temat: Co zrobic z cielecinka?
Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w zamrazarce kawalek gorki cielecej i nie mam pomyslow. Do tej pory
przyrzadzalam takie miesko w sosiku smietanowym pomyslu mojej cioci....Ale
sie przejadlo...Co jeszcze mozna wyczarowac z cielecinki?

pozdr.
almada

1. Data: 2001-09-10 18:54:30

Temat: Odp: Co zrobic z cielecinka?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik almada <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Mam w zamrazarce kawalek gorki cielecej i nie mam pomyslow. Do tej pory
> przyrzadzalam takie miesko w sosiku smietanowym pomyslu mojej cioci....Ale
> sie przejadlo...Co jeszcze mozna wyczarowac z cielecinki?
mozna ja udusic z groszkiem i wedle uznania dodac inne rzeczy. Ja b tez
lubie po prostu ugotowana cielecine, K

1. Data: 2001-09-10 19:05:50

Temat: Re: Co zrobic z cielecinka?
Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik almada <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:3...@n...vogel.pl...

a moze cielecina ze sliwkami?

1. Data: 2001-09-10 19:40:25

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> cioci....Ale
>
> a moze cielecina ze sliwkami?

sznycel wiedeński

Waldek

1. Data: 2001-09-10 19:42:07

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> cioci....Ale
>
> a moze cielecina ze sliwkami?

Züricher Geschnetzeltes, jak to po polsku?

Waldek

1. Data: 2001-09-10 19:45:41

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <5...@t...de> napisał w
wiadomości news:3B9D1729.54054E38@t-online.de...

> sznycel wiedeński

albo pieczeń taką obsypaną majerankiem... mniam... i dobrze w czosnku
natartą...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-10 20:01:59

Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medaliony w warzywach, cielecine w mleku, pieczen cieleca z warzywami

1. Data: 2001-09-10 21:10:11

Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

">
> cioci....Ale
>
> a moze cielecina ze sliwkami?

A jak to ze sliwkami sie robi?

pozdr.
almada

1. Data: 2001-09-10 21:41:20

Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

almada napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>A jak to ze sliwkami sie robi?
>
>pozdr.
>almada

1 kg miesa
30 dag sliwek
10 dag sliwek suszonych
3 lyzki powidel sliwkowych
po 250 ml bulionu i smietany
2 lyzki maki,3 lyzki oleju
ziola (majeranek, itp)

mieso natrzec ziolami owinac w folie i wstaic do lodowki na 3-4 godz. Po
wyjeciu opruszyc maka obsmazyc na oleju i zalac bulionem, dodac pokrojone w
paseczki suszone sliwki dusic az mieso bedzie miekkie. W polowieduszenia
dodac sliwki surowe dolac wody. Mieso pokroic w plastry oblozyc sliwkami do
sosu dolac smietane i powidla
zagotowac przetrzec przez sitko polac mieso i gotowe

smacznego:)))

pozdroofka
Neeea

1. Data: 2001-09-10 22:18:04

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie mozesz zwyczajnie udusic? Troche oliwy, troche wody, wegeta, pieprz,
troszke cukru, warzywa jakie chcesz (typu papryka, groszek, kukurydza,-),
lisc laurowy.no kombinuj:-)))

grochowka
nowa ksiazka
"badz seksowna nawet w kuchnI"