Co zrobić ze ściółką leśną?

21. Data: 2004-06-01 19:32:45

Temat: Re: Co zrobić ze ściółką leśną?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message
news:c9i556$gao$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ale oczywiście jeśli chcesz, to zawsze możesz ortodoksyjnie mówić na
> to zjawisko "panienka chlustająca wodą z dzbana" :-)

I tak wszyscy wiedza, ze to nie woda, bo ona najpierw do
tego dzbana nasiusiala :-)

A propos, w Estes Park w Gorach skalistych jest traper,
ktory wylewa wode z buta, tak jak panienka z dzbana.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2004-06-01 19:49:13

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:xR4vc.13892$DG4.8195@fe2.columbus.rr.com...
[ciach]
> [...]
> tego dzbana nasiusiala :-)
>
> A propos, w Estes Park w Gorach skalistych jest traper,
> ktory wylewa wode z buta, tak jak panienka z dzbana.

nasiusiał ? ;-)
pozdr
Ania

23. Data: 2004-06-01 21:11:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote in message

> nasiusiał ? ;-)

Moze przez nogawke :-)

Pozdrowienia,
Michal

24. Data: 2004-06-02 06:53:15

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." napisała:

> I ta chlustająca wodą z dzbana to właśnie "siusiająca panienka".
> W przeciwieństwie do siusiającej panienki bez cudzysłowu.

Z cudzysłowem czy bez i tak lepsze od "łabędzia puszczającego pawia".
Swoją drogą, ciekaw jestem czy te paskudztwa są kupowane.
Krzysztof

25. Data: 2004-06-02 07:58:15

Temat: Re: Co zrobić ze ?ciółką le?ną?
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w
wiadomości

> Z cudzysłowem czy bez i tak lepsze od "łabędzia puszczającego
pawia".
> Swoją drogą, ciekaw jestem czy te paskudztwa są kupowane.

Ależ są, są, w sąsiedztwie jest dom ludzi zamożnych, którzy taką
"panienkę" mieli.
Czy nadal mają - nie wiem, bo tuje u nich już wysokie i nic nie widać.
Ostatnie obserwacje były takie, że panienka ustąpiła eksponowanego
miejsca przed domem "choremu drzewku" (sosenka a`la bonsai) i poszła
na klombik przed tarasem.

Pozdrawiam
Ewa

Biały orlik
dlaczego czosnek już zżółkł
Pomidor
Co mi zjada lilaki(bzy)? Jak z tym walczyc?
Czosnek olbrzymi