Coca cola dla 3 latka na problemy zoladkowe(!?)

1. Data: 2003-08-17 19:26:09

Temat: Coca cola dla 3 latka na problemy zoladkowe(!?)
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Spotkałam się ostatnio z bardzo zaskakującym (mnie) podejściem, ze najlepsza
na problemy żołądkowe, włącznie z nudnościami itp jest właśnie coca cola. A
ja myślałam ze to niezdrowy napój dla dziecka? Jak to jest?

pozdr
tygr

2. Data: 2003-08-17 20:09:17

Temat: Re: Coca cola dla 3 latka na problemy zoladkowe(!?)
Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bhokli$gu6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> na problemy żołądkowe, włącznie z nudnościami itp jest właśnie coca cola.
> ja myślałam ze to niezdrowy napój dla dziecka? Jak to jest?

Jest niezdrowy i dlatego pomaga na dolegliwości typu zatrucia, nudności,
wymioty, bo tak czyści "przewody" jak flash rury kanalizacyjne. Ale nie
radzę za często stosować bo za bardzo przeczyści, szczególnie dzieci.
Stosowałam kilka razy i pomogło, tylko trzeba odgazowac i dopiero pić.
Pozdrawiam. Krystyna

3. Data: 2003-08-17 20:15:02

Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tygrysek wrote:

> [...]
> najlepsza na problemy żołądkowe, włącznie z nudnościami itp jest właśnie
> coca cola. A ja myślałam ze to niezdrowy napój dla dziecka? Jak to jest?

no wez sie zastanow. cola to syf i kazdy o tym wie. kiedys ludzie leczyli
rany nacierajac je kałem, a teraz leczy się bóle żołądka cola :-)

sdh / s...@c...pl (jabber) / 1051058 (gg)

4. Data: 2003-08-17 20:35:37

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na problemy żołądkowe, włącznie z nudnościami itp jest właśnie coca cola.
> ja myślałam ze to niezdrowy napój dla dziecka? Jak to jest?

Chodzi o to że jeśli dzieciak ma nudności , to niezbyt chętnie pije
cokolwiek - ale cole każde dziecko łyknie , wiec w miarę dobrze można
nawadniać takiego delikwenta cola nawadniać - byle odgazowana i małymi
objętosciami

pozdrawiam Tichy

5. Data: 2003-08-17 20:39:04

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> rany nacierajac je kałem

Ja slyszalem o moczu i nie byl to zly pomysl.

--
Norbert
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=nkru

6. Data: 2003-08-17 20:49:18

Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert wrote:

> Ja slyszalem o moczu i nie byl to zly pomysl.

widzisz, tylko ze mocz jest sterylny u zdrowego czlowieka, a kal raczej nie
:)

--
sdh / s...@c...pl (jabber) / 1051058 (gg)

7. Data: 2003-08-17 20:59:38

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

No tak :) Ale jak jest mocz to po co kalem :)))))) Niezle dziwactwa.

8. Data: 2003-08-17 22:17:21

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

tygrysek wrote:

> [...]
> najlepsza na problemy żołądkowe, włącznie z nudnościami itp jest właśnie
> coca cola. A ja myślałam ze to niezdrowy napój dla dziecka? Jak to jest?

Kwas ortofosforowy (regulator kwasowosci bodajze) ma dzialanie
antyseptyczne. Trzeba tylko pamietac by kole pozbawic CO2.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

9. Data: 2003-08-18 07:21:10

Temat: Odp: Coca cola dla 3 latka na problemy zoladkowe(!?)
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.
Przekonaliście mnie.
A dlaczego musi byc odgazowana?
I czy tak zdrowotny wpływ ma tez Pepsi (odgazowana?) i co ewentualnie
jeszcze?
pozdr
tygr

10. Data: 2003-08-18 07:43:54

Od: "Grześ" <s...@n...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wez sie zastanow. cola to syf i kazdy o tym wie.
moze cola to syf, ale pepsi - jeszcze wiekszy :)

> kiedys ludzie leczyli rany nacierajac je kałem
czym?? chyba moczem. pomijajac jakies borsucze sadlo, a niektorzy do dzis
wcieraja sobie masc z tygrysa.. :"(

pzdr-
Grześ

tetrahydrocannabinol