Re: Codzienne mycie włosów

Date: Wed, 01 Dec 2004 13:16:33 +0100
From: Krystyna Chiger <k...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Codzienne mycie włosów

js18 wrote:

> Co sadzicie o codziennym myciu włosów. Robie to przed snem, wieczorem.

Od wielu lat myję włosy codziennie rano.

> Używam szamponu Head&Shoulders. Nie lubie isc spac z nieumytymi wlosami.
> Żona odradza mi codziennie mycie, mowi ze wystarczy umyc glowe co 2-3 dni.
> Polecila mi myc zamiennie wlosy jakims polskim szamponem, np. pokrzywowym.
> Uwaza ona ze codzienne mycie Head&Shoulders niszczy wlosy. Co Wy o tym
> sadzicie? Czy codziennie mycie czyms grozi, np. wypadaniem wlosów.

Codzienne mycie, zgodnie z moimi doswiadczeniami, grozi wyłącznie
czystością głowy ;-) Natomiast nie mam pojęcia, czy akurat
Head&Shoulders, nigdy go nie używałam. Szampony zmieniam i właściwie
mam na każdy dzień tygodnia inny szampon.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem