Complex poznań - bez komentarza

1. Data: 2004-12-14 22:18:36

Temat: Complex poznań - bez komentarza
Od: b...@w...pl (Rafał Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wielokrotnie na tej grupie pisało się o firmie Complex z Poznania,
zatrudniającej ON na zasadzie telepracy. Nie będę tutaj pisał na czym ta
praca polega, bo Ci najbardziej zainteresowani doskonale wiedzą. Napiszę
Wam tu o czymś, co mnie wpierw ogłupiło, a następnie rozśmieszyło do
łez. Otóż tydzień temu wysłałem im na maila załącznik, który musi być
wypisany przez pracodawcę przy składaniu wniosku o dodatek mieszkaniowy.
Czekam cały tydzień i nic, żadnej odpowiedzi. Więc dzwonie dzisiaj z
zapytaniem, czy został on do mnie wysłany; gburna kobieta powiedziała,
że owszem, lecz zwykłą pocztą. Wpieniłem się i zapytałem, dlaczego nie
mailem, na co otrzymałem odpowiedź, iż nie mieli mego adresu e-mail.
Ręcę mi opadły. Mam wrażenie, iż ta firma nie ma żadnej ambicji; nie
dość że okrada, to na dodatek chyba przyjmuje typowych debilów do swojej
pracy.

P.S. Dobrze że głupich nie sieją, tylko sami się rodzą.

Z poważaniem,
Rafał Dąbrowski

2. Data: 2004-12-15 17:17:22

Temat: RE: Complex poznań - bez komentarza
Od: b...@w...pl (Rafał Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> debilów do swojej pracy.
>
> P.S. Dobrze że głupich nie sieją, tylko sami się rodzą.

Hejka, to znowu ja.
Właśnie przypomniał mi się jeszcze jeden szczególik z wczorajszej
rozmowy. Otóż na owym załączniku był napisany długopisem nr faxu z mego
UM, bo Pani odpowiedzialna za sprawy dodatku mieszkaniowego doskonale
zna mą sytuacje z firmą complex i to, o co chodzi w owej pracy (nie
ukrywałem tego też, gdy TVN się ze mną kontaktował). Gdy zapytałem panią
dlaczego nie przesłali tego faxem, Pani odpowiedziała, że nie było
napisane, jaki jest nr kierunkowy do mego miasta. No, ja nie wiem, ale
może obecnie nr kierunowe miast to teraz jakaś tejemnica państwowa, czy
jak? Wiecie coś nt temat.

Z poważaniem,
Rafał Dąbrowski

3. Data: 2004-12-20 06:57:10

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam

A jak dostajesz pensje, bo ja co drugi miesiac za 2 miesiace

Lech Dubrowski

> Z poważaniem,
> Rafał Dąbrowski
>

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

pytanie
Plan Hausnera wiecznie żywy
Pyt. dot. zasilku pielegnacyjnego.
metoda usprawniania wzroku - Natalie Barraga
pytanie o ksiazki na temat PFRON-u