Re: Cornus chinensis na gwalt potrzebny

Data: 2008-04-07 10:54:16
Temat: Re: Cornus chinensis na gwalt potrzebny
Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl>

On Mon, 7 Apr 2008, Kresowiec wrote:

> Zdaje sie bedziesz musial poszukac sekundantow. Odbieram wrazenie, ze wlasnie
> nazwales mnie niewiesciuchem, bo czyz o kobietach nie mowi sie podobnie: z
> nimi zle a bez nich jeszcze gorzej? Ja w kazdym badz razie oddam powyzsze do
> ekspertyzy i podejme wlasciwe srodki. Mam nadziej, ze na grupie nie brakuje
> znajacych sie na dawnym prawie, honorze i ostrej broni.
>
> Irek, dotkniety do zywego ciala

Przykro mi Irku ale gdybys byl prawdziwa kobieta, to moje stwierdzenie nie
przynioslo by Ci ujmy. Wiec masz dowod, ze babą nie jestes a i ja nie
chcialem Cie obrazic. Z drugiej strony nie moge Ci dac satysfakcji bo ja
jestem prosty chlopski syn i nie wypada mi bic sie na szable ze
szlachcicem. Chyba, ze za oręże wybierzesz kłonice lub sztachety, no ale
wtedy to musielibysmy sie spotkac na wiejskiej zabawie.
Pozostaje wiec tylko znajacych sie na prawie naklonic do pokojowego
orzecznictwa w sprawie niefortunnej "zaczepki".

Pozdr.

D.P.