Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,pl.rec.dom
Subject: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Date: Wed, 25 Feb 2015 23:39:01 -0600

"@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:mcm8d8$arb$1@node2.news.atman.pl...

> Ty tak na powaznie ?
> Pierwszy lepszy link z google:
> https://marucha.wordpress.com/2014/03/06/zwiazek-szc
zepien-z-autyzmem-udowodniony/

Gajowego Maruchę cytujesz? I sugerujesz to na poważnie? :-)

> Chcesz skonfrontowac z rzetelna, praktyczna wiedza ? Skonsultuj sie wiec z
> neurologami ze szpitala Jana Pawla II w Krakowie, oddzial neurologii i
> neuroinfekcji dzieciecej, a nie podpieraj sie wiecznie wikipedia, bo to
> jest tak naprawde kompromitacja dla wiedzy.

Gdzie tu widzisz jaką wikipedię?

> [...]
>
> Rozumiem, ze celowo pominales ten fragment mojej wypowiedzi, w ktorym
> pisze, ze od 4 lat sami lekarze nie chca wziac odpowiedzialnosci za
> "odblokowanie" szczepien u mojego dziecka ? :) Sanepid tez juz mnie nie
> sciga :)
> Masz na to jakas teorie ?
> Bo ja mam. W dodatku oparta nie tylko na moich przemysleniach, ale tez na
> informacjach od lekarzy (w tym neurologow), ktorzy mimo "braku
> przeciwskazan" nie odwazyli sie cofnac zakazu szczepien - wydanego nota
> bene ad hoc i niepotrzebnie, bowiem diagnoza jak sie okazalo, nie miala

Ugrzęzłaś w biurokracji i papierkologii.
Doszukujesz się zbyt wiele w braku cofnięcia zakazu.

> Widzisz, kiedy ja sie pomyle w swojej pracy zawodowej, to nie naraze
> niczyjego zdrowia i zycia.
> A jezeli juz sie pomyle i naraze pracodawce na szkody, to poniose
> konsekwencje.
> Dokladnie odwrotnie jest w przypadku koncernow farmaceutycznych
> produkujacych szczepionki i lekarzy, ktorzy je zalecaja i podaja.

Nie jest odwrotnie - tak jak i Ty poniosą jakieś nieokreslone bliżej
konsekwencje.