Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

91. Data: 2016-11-20 01:55:03

Temat: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta tarka ma za grube oczka (taka jak na Allegro) i nie najlepiej trze
ziemniaki (albo żle widzę).
https://www.youtube.com/watch?v=PdMxT2KmJgc

--
animka

92. Data: 2016-11-20 02:51:48

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak będzie w jakimś Lidlu, to pójdę obejrzeć.

Krajarka w kostkę Zelmer MMA002.
W Lidlu pewnie nieprędko zobaczysz. Ale może film coś wyjaśni:
https://www.youtube.com/watch?v=eakQ5daGICY

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

93. Data: 2016-11-20 03:08:48

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2016 o 01:16, Animka pisze:
> Dzięki. Obejrzalam prezentację na Allegro z akurat ta tarką i moim
> zdaniem za grubo trze. Na placki ziemniaczane może być.
> Natomiast maszynka taka chyba jaką Ty masz przeciera rewelacyjnie (nie
> wiem czy ma taki sam wkład, a powinna, bo Zelmery maja te części
> jednakowe).
>
> Dobrze trze (chyba taka jak Twoja):
> https://www.youtube.com/watch?v=gSLvUD_EaDs

W obu filmach pokazane jest takie samo urządzenie.
W tym kontekście ciekawie brzmi stwierdzenie, że jedno trze za grubo a
drugie rewelacyjnie. :D

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

94. Data: 2016-11-20 05:06:32

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-20 o 03:08, Akarm pisze:

> W obu filmach pokazane jest takie samo urządzenie.
> W tym kontekście ciekawie brzmi stwierdzenie, że jedno trze za grubo a
> drugie rewelacyjnie. :D

Może tarka ma mniejsze oczka i dlatego lepiej trze. Prezentujący nie
pokazał tej tarki. Wkładał i wyjmował ją poza kamerą.

--
animka

95. Data: 2016-11-20 18:06:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2016 o 01:11, Akarm pisze:

> Odpowiednia jest tylko nowego typu, ma trochę zaokrąglone ścianki.
> http://www.mediaexpert.pl/akcesoria-wymienne/szatkow
nica-zelmer-986-7000-biala,id-15419?utm_source=wp4DD
09Vpai&utm_medium=cpc&utm_content=160242&utm_campaig
n=2016-11&utm_term=Akcesoria-wymienne

No tak, moja ma lekko zaokrąglone krawędzie.
Jak rozumiem, krajalnica tnie ugotowane warzywa, niektóre miękkie owoce.
Z surowymi warzywami sobie nie radzi?

Ewa

96. Data: 2016-11-20 18:16:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2016 o 05:06, Animka pisze:

> Może tarka ma mniejsze oczka i dlatego lepiej trze. Prezentujący nie
> pokazał tej tarki. Wkładał i wyjmował ją poza kamerą.

Mniej więcej w 10 sekundzie, kiedy wyciąga urządzenie, widać bęben tnący
już zamontowany, jest taki sam. Zresztą widać to też po efekcie, po
strukturze zmielonej masy.

Ewa

97. Data: 2016-11-20 18:54:17

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2016 o 18:06, FEniks pisze:
> Jak rozumiem, krajalnica tnie ugotowane warzywa, niektóre miękkie owoce.
> Z surowymi warzywami sobie nie radzi?

Krajalnica pokroi pewnie wszystko, co dostanie w części tnące bębna.
Problematyczne może być tylko przeciśnięcie surowca przez zespół noży w
korpusie. To zależy od siły w rękach. A pewnie też od wytrzymałości
samego korpusu.
Teraz będzie mała dygresja.
Policjanci przechodzili test, polegający na dopasowaniu kształtek do
odpowiednich otworów w stalowym sześcianie.
Zdali wszyscy: 40% wykazało się niepospolitą inteligencją, a 60%
niezwykłą siłą.
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

98. Data: 2016-11-20 19:03:47

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-20 o 18:16, FEniks pisze:

> Mniej więcej w 10 sekundzie, kiedy wyciąga urządzenie, widać bęben
> tnący już zamontowany, jest taki sam. Zresztą widać to też po efekcie,
> po strukturze zmielonej masy.

Ten pan z filmiku utarł 2 ziemniaki. Powiedział potem, że efekt nie jest
zadowalający. Pokazał co na misce, ale może ja ślepa jestem. Natomiast
maszynka, gdzie link jest w tym poście moim zdaniem starła ziemniaki
lepiej, nawet bardzo dobrze.
Tak czy siak nie ma co się sugerować filmikami na YouTube tylko kupić do
kompletu tę brakującą część i zetrzeć parę ziemniaków - na placki. Potem
się oceni, czy ta część będzie przydatna do tarcia w celu zrobienia pyzów.

--
animka

99. Data: 2016-11-20 19:43:55

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

100. Data: 2016-11-20 19:53:19

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
/mm1200-89

> No bo dopiero co ją kupiłam! W końcu dojrzałam do maszynki do mięsa. ;)

Ja też długo dojrzewałam do tego :) Ale nie żałuję. Mam ją od prawie 5 lat.
Tyle kilogramów kapusty, mięsa i innych warzyw co ona przerobiła to ręce by
mi odpadły od szatkowania ;)
Od tamtej pory sama mielę mięso na mielone. Wykorzystuję do robienia farszy
do pasztecików (gotowane mięso). Szatkownica do wszystkiego: różne placki
(ziemniaczane, z cukinii), przetwory (szwedzka, kapusta kiszona) czy
surówki, a nawet ser żółty na pizze. Zawsze tarcie na zwykłej tarce kończyło
się pociętymi palcami i startymi paznokciami ;) Teraz nie mam tego problemu,
a nawet jeśli trzeba cały osprzęt po robocie umyć to i tak szybciej mam
starte/zmielone niż ręcznie :) Dla mnie genialna rzecz :)

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S.

---
Avast.

Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka