Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?

1. Data: 2016-11-05 19:21:45

Temat: Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?

No właśnie, żeby było miło i narodowo?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2016-11-05 20:15:33

Temat: Re: Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pyta:

> Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?

Leniwe pierogi.

> No właśnie, żeby było miło i narodowo?

Pasują.

--
Jarek

3. Data: 2016-11-05 20:23:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-11-05 19:21, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
> Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
>
> No właśnie, żeby było miło i narodowo?

Gęś.

4. Data: 2016-11-05 20:41:33

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Gęś.

Gęś też. Ale czy teraz kaczka nie jest bardziej narodowa?

Jarek

--
-- Ale. Konkretnie, wie pan czy pan nie wie?
-- Oczywiscie, że krowa.

5. Data: 2016-11-05 20:49:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
>
> No właśnie, żeby było miło i narodowo?

Flaga. Narodowo chyba dosyć, a bez roboty i dietetycznie.

--
XL

6. Data: 2016-11-05 21:35:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-11-05 20:41, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Kaczka wychodzi.

7. Data: 2016-11-05 21:54:46

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Kaczka wychodzi.

Gęś też mi wyszła ostatnio.

Jarek

--
Gęsi już wszystkie po wyroku, nie doczekają się kolędy
Ucięte głowy ze łzą w oku zwiędną jak kwiaty, które zwiędły

8. Data: 2016-11-05 23:10:19

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.11.2016 o 20:49, Ikselka pisze:

> Flaga. Narodowo chyba dosyć, a bez roboty i dietetycznie.

Bardziej narodowo, to od jakiegoś czasu wypada hailowanie.
Też bez roboty i też dietetycznie.
Każdy narodowiec wyjaśni, że to miło i narodowo.
MSPANC
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

9. Data: 2016-11-05 23:37:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Bardziej narodowo, to od jakiegoś czasu wypada hailowanie.
> Też bez roboty i też dietetycznie.
> Każdy narodowiec wyjaśni, że to miło i narodowo.
> MSPANC

Pokaż, żeś lepszy i flagę powieś i uszanuj. A nie gadaj po próżnicy :->

--
XL

10. Data: 2016-11-06 09:28:05

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-05 o 19:21, Stokrotka pisze:
> Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
>
> No właśnie, żeby było miło i narodowo?

Jak miło i narodowo, to tylko wódka Żytnia.

Pozdrawiam,
MW

Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka
Pigwa - kolejny jesienny rarytas