Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50

1. Data: 2016-11-02 21:00:59

Temat: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni na mojej stronie ortograficznej dostępna jest nowa wersja
programu dietetycznego Ananas2_50. Darmowa dla użytkownika prywatnego,
komercyjna wersja nie istnieje.
Program jest łatwy w instalacji, nie wymaga rejestracji, kluczy itp., i
napisany (w zasadzie) w ortografii tradycyjnej.
http://ortografia.pev.pl/
I na tej stronie należy wejść w zakładkę "inne".

Program potrafi podliczyć jadłospis, danie lub zakupy w sensie zawartości
różnych witamin, mikro i makro elementów, oraz tradycyjnych: węglowodanów,
tłuszczy , białka, kalorii.
W sumie analizuje ponad 60 substancji, a można dodawać nowe własne
substancje.
Wprowadzono wiele danych dla ponad 600 produktów.

W analizie program zestawia podliczone substancje z zapotrzebowaniem
człowieka.
Wprowadzono dane o zapotrzebowaniu dla wielu grup ludzi (dzieci, kobiety,
mężczyźni), i to w zależności od wieku.

W programie są szerokie możliwości wyszukiwania produktów o zadanych
właściwościach, co do zawartości substancji.

Nowe możliwościami w tej wersji:
1. Możliwość ograniczenia wyświetlanych substancji po podliczeniu do kilku
wybranych substancji. Zawężenie analizy do wybranych interesujących
substancji bardzo ułatwia zrozumienie wyniku, ponieważ dane dla ponad 60
substancji na raz były zbyt trudne do zrozumienia.
2. Wprowadzono dane o miarach gospodarczych dla wielu produktów.
Np wagę plasterka, łyżki, łyżeczki, szklanki, sztuki, itp. Ułatwia to realne
komponowanie jadłospisu, lub podliczanie tego co się zjadło.
3. Możliwość dodawania własnych substancji. Nie ma możliwości usuwania
substancji instalujących się samoczynnie.

Na razie nie jest planowane dalsze rozwijanie programu, wersja jest chwilowo
"ostateczna".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.pev.pl/

2. Data: 2016-11-02 21:08:08

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> Od kilku dni na mojej stronie ortograficznej

też piętnuję

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2016-11-02 22:06:31

Od: Ja <...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przychodzi Stokrotka i tupta:

> [...]
> substancje.
> Wprowadzono wiele danych dla ponad 600 produktów.

Zaimplementuj go do tego:
https://www.vitolog.pl/pl_PL/p/Pas-wibracyjny-wyszcz
uplajacy-odchudzajacy-masazer-do-ciala-Abdo-Q-120-cm
/942

4. Data: 2016-11-02 23:19:45

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.11.2016 um 21:00 schrieb Stokrotka:
> [...]
>
> W programie są szerokie możliwości wyszukiwania produktów o zadanych
> właściwościach, co do zawartości substancji.

Mam nadzieje, ze wraz z rozwojem programu beda pojawiac sie relacje
uzytkownikow oraz ich filmy o odzywianiu dietetycznym.
Proponuje (o ile tego nie ma) wlaczenie do programu rad przy klopotach
kulinarnych. Mam ksiazke, tlumaczenie z angielskiego "How to repair
food", wyszla u nas przed 20 laty, a w USA przed 29 i traktuje o
problemech w kuchni, jak sie czegos potrzebuje, a nie ma, albo cos idzie
nie tak jak chcesz. Np. potrzebujesz maslanki, a jej nie masz. Ryz
rozgotowany, przypalony, zimny, za duzo, nie bialy, nierownomiernie
ugotowany. Smietana stara, trudna do ubicia, skwasniala. Jajka za zimne,
brudne, upadly na ziemie, skorupka wpadla, za malo, zbyt dlugo gotowane,
przylepione do kartonu, przylepiaja sie do trzepaczek, watpliwa jakosc,
zoltko w bialku...
Pozyteczne rady (to nie zart).

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

5. Data: 2016-11-03 18:57:41

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaimplementuj go do tego:
> https://www.vitolog.pl/pl_PL/p/Pas-wibracyjny-wyszcz
uplajacy-odchudzajacy-masazer-do-ciala-Abdo-Q-120-cm
/942

Ja ledwo żyję jak się pszebiję do sklepu pszez wykopy na budowie pobliskiej
magistrali kolejowej,
więc jak coś takiego widzę , to mnie od razu zraża.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2016-11-03 19:00:18

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje, ze wraz z rozwojem programu beda pojawiac sie relacje
> uzytkownikow oraz ich filmy o odzywianiu dietetycznym.

Nie moja robota.

> [...]
> ziemie, skorupka wpadla, za malo, zbyt dlugo gotowane, przylepione do
> kartonu, przylepiaja sie do trzepaczek, watpliwa jakosc, zoltko w

Też nie moja robota, ale miejsce na takie dane w programie już jest.
Pszy produkcie jest pole "opis" praktycznie nie używane, i tam jest miejsce
by wpisać takie dane, oraz np na co dany produkt jest zdrowy, a na co
niezdrowy.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2016-11-03 20:19:06

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.11.2016 um 19:00 schrieb Stokrotka:

> [...]
> Pszy produkcie jest pole "opis" praktycznie nie używane, i tam jest
> miejsce by wpisać takie dane, oraz np na co dany produkt jest zdrowy, a

Wydawalo mi sie to dosc egzotyczne i malo zyciowe liczenie kalorii i
ustalanie optymalnego jadlospisu, bo jestem zdrowy i nic liczyc (na
razie) nie musze, ale sa niestety cukrzycy, wrzodowcy, chorzy na rozne
przypadlosci żołądkowo-jelitowe, otyli i ci niestety - jesli chca jako
tako zyc - musza uwazac na diete; liczyc kalorie, cukier, zastepowac sol
kamienna potasowa itd. A wiec ogolnie dobry pomysl.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).