Re: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia,pl.pregierz
Subject: Re: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Date: Thu, 3 Nov 2016 20:19:06 +0100

Am 03.11.2016 um 19:00 schrieb Stokrotka:

> Nie moja robota.

> Też nie moja robota, ale miejsce na takie dane w programie już jest.
> Pszy produkcie jest pole "opis" praktycznie nie używane, i tam jest
> miejsce by wpisać takie dane, oraz np na co dany produkt jest zdrowy, a
> na co niezdrowy.

Wydawalo mi sie to dosc egzotyczne i malo zyciowe liczenie kalorii i
ustalanie optymalnego jadlospisu, bo jestem zdrowy i nic liczyc (na
razie) nie musze, ale sa niestety cukrzycy, wrzodowcy, chorzy na rozne
przypadlosci żołądkowo-jelitowe, otyli i ci niestety - jesli chca jako
tako zyc - musza uwazac na diete; liczyc kalorie, cukier, zastepowac sol
kamienna potasowa itd. A wiec ogolnie dobry pomysl.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej