Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

151. Data: 2016-11-22 22:29:18

Temat: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:5834480d$0$5148$65785112@news.neostrada.pl...

> Hehe, i zonk! :D
> Pierwszy przykład z brzegu: ja!

To ja będę druga :P
Ale tylko dlatego, że:
- selera nie lubię,
- kapusta kiszona to przeważnie własna (sklepowej nie kupuję, chyba że
muszę),
- marchewka to tylko na słodko :P

Za to idzie u mnie kapusta czerwona, pyszna na zimno i na ciepło, colesław,
surówki z pekinki (choć tą rzadko szatkuję w szatkownicy, raczej już ręcznie
kroję). No kapusta do kiszenia, bigosu itd.

--
Justyna Vicky S.

---
Avast.

152. Data: 2016-11-22 23:47:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Vicky S. <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> wrote:

> [...]
> Ale tylko dlatego, że:
> - selera nie lubię,
> - kapusta kiszona to przeważnie własna (sklepowej nie kupuję, chyba że

Ja też robię na słodko, ale podawałam cukier jako opcję, bo by mnie zjedli
;-

> Za to idzie u mnie kapusta czerwona, pyszna na zimno i na ciepło, colesław,
> surówki z pekinki (choć tą rzadko szatkuję w szatkownicy, raczej już ręcznie
> kroję). No kapusta do kiszenia, bigosu itd.

Oj zapomniałam o kolesławie, a jakże, uwielbiamy! Pekińską niekoniecznie, a
nawet całkiem nie.

--
XL

153. Data: 2016-11-23 01:50:33

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-22 o 10:56, Ikselka pisze:

> W dodatku widelczykiem trój...szpilowym :-)
Coś mi się kojarzy to z widlami diabła ;-)

--
animka

154. Data: 2016-11-23 11:32:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2016 01:50:33 +0100, Animka napisał(a):

> Coś mi się kojarzy to z widlami diabła ;-)

http://img.joemonster.org/i/2015/05/demot-126-530.jp

:-))

155. Data: 2016-11-23 12:22:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2016 o 22:29, Justyna Vicky S. pisze:

> [...]
> Ale tylko dlatego, że:
> - selera nie lubię,
> - kapusta kiszona to przeważnie własna (sklepowej nie kupuję, chyba że

No a właśnie o to chodzi, że nawet jak się czegoś nie robi, bo np. nie
lubi, to jeszcze nie znaczy, że się nie wie, jak zrobić. Zwłaszcza że to
najpopularniejsze u nas surówki.
A marchewkę to ja też wolę na słodko, z jabłkiem i/lub pomarańczami.

Ewa

156. Data: 2016-11-23 12:24:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2016 o 22:24, Justyna Vicky S. pisze:

> Trudno - każde zwierzę ma swój cykl życia :P

I czasem kończy w garach. ;P

Ewa

157. Data: 2016-11-24 02:31:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-23 o 11:32, Ikselka pisze:

> http://img.joemonster.org/i/2015/05/demot-126-530.jp
>
> :-))
:-D

--
animka

Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka