Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

11. Data: 2016-11-10 22:15:38

Temat: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Nov 2016 02:11:30 +0100, Animka napisał(a):

> I tak trzeba wycisnąć i pyzom nie będzie to przeszkadzało.

Tia - wycisnąć. Szmaty, sitka, uwalane ręce i misek ze sto. To ci zabawa.
Sokowirówka zrobi WSZYSTKO razem.

12. Data: 2016-11-11 18:04:53

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-10 o 22:14, Ikselka pisze:

> A ja sporo tam kupiłam i wszystko jest OK, nie czepiaj się sklepu, oni są
> super. Po prostu nie potrafiłaś używać sprzętu - wrzuciłaś frytki z wodą do
> rozpalonego tłuszczu, albo wlałaś za dużo tego tłuszczu, albo wrzuciłaś za
> dużo frytek (czyli tu też w bardzo gorącym tłuszczu nagle duża ilość pary
> plus za mało miejsca na wszystko razem) -> wykipiał tłuszcz.
> To samo otrzymałabyś w rondlu. To nie jest wina frytkowniy. Ot co.
Komu by się chciało suszyć frytki, no nie wiem.
Powinnam te pokrojone na frytki ziemniaki wrzucić od razu do
frytkownicy, potem wlac olej i toto włączyć.
Tak samo by się usmażyły i olej by nie wykipiał. Zraziłam się do tej
frytkowniicy i się jej pozbyłam za darmo.

--
animka

13. Data: 2016-11-11 18:08:23

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-10 o 22:15, Ikselka pisze:

> Tia - wycisnąć. Szmaty, sitka, uwalane ręce i misek ze sto. To ci zabawa.
> Sokowirówka zrobi WSZYSTKO razem.
Możesz podać nazwę tej sokowirówki?
Nie chcę, żeby wióry w niej zostawały.

--
animka

14. Data: 2016-11-11 18:35:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2016 18:08:23 +0100, Animka napisał(a):

> Możesz podać nazwę tej sokowirówki?
> Nie chcę, żeby wióry w niej zostawały.

W mojej (Zelmer, nienajnowszy) zostają. I nie wióry, tylko takie fajne
czipsy czyli plasterki. Trzeba je wybrać, bo przeszkadzają formowac pyzy,
gotują się dłużej, więc pozostają twardsze niż masa ziemniaczana wokół.
Wybrać je jest bardzo łatwo, bo sa dobrze widoczne, a trud ogólny bez
porównania mniejszy. Myślę, że możesz kupić najtańszą sokowirówkę, choc
najlepsza byłaby taka z wyjmowanym ze środka miękkim paskiem-sitkiem, jak
kiedyś były. Trzeba byłoby poszukać. W Allegro kiedyś widziałam coś
podobnego, chyba z Ukrainy czy Białorusi. Muszę zapolować.

15. Data: 2016-11-11 19:02:10

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nia-ziemniakow-i6592673172.html
-----------------------
Zgroza i barbarzyństwo.
Trochę silniczka i tarki w obudowie za 250 zł.
Za 100 zł mniej rozdrabniarkę do gałęzi kupiłem.

16. Data: 2016-11-11 20:41:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2016 19:02:10 +0100, Crimi napisał(a):

> [...]
> Zgroza i barbarzyństwo.
> Trochę silniczka i tarki w obudowie za 250 zł.
> Za 100 zł mniej rozdrabniarkę do gałęzi kupiłem.

No to jedz te gałęzie :-))

17. Data: 2016-11-11 20:55:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2016 19:02:10 +0100, Crimi napisał(a):

>>> http://allegro.pl/litewska-tarka-maszynka-do-tarkowa
nia-ziemniakow-i6592673172.html

To też fajne, ale wody nie odciska. Chodziło mi i to - moja Teściowa to
miała, odciskało to sok do sucha niemal:
http://archiwum.allegro.pl/oferta/sokowirowka-efbe-s
chott-malina-e2-g2712-i4938116527.html
Potem sok (cały albo część plus osiadłą na dnie podstawionego naczynia
skrobię) się dodawało do tych suchych wiórków ziemniaczanych i była masa o
pożądanej gęstości. Czipsów nie przypominam sobie.

Prawda, że ten (tu brakujący) pasek trzeba było co jakiś czas wyjąć i
oczyścić z wytłoków na nim zgromadzonych i mocno ubitych, ale była to super
sprawa. Gdybym znalazła kompletną, w dobrym stanie, to zaraz bym kupiła,
nawet używaną.

18. Data: 2016-11-11 21:04:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2016 18:08:23 +0100, Animka napisał(a):

> Możesz podać nazwę tej sokowirówki?

No i popatrz, najciemniej pod latarnią - tu JEST ta, której sama szukam:
http://allegro.pl/przybory-kuchenne-maszynki-i-robot
y-kuchenne-110933?string=Sokowir%C3%B3wka+Efbe-Schot
t&search_scope=category-110933&bi_s=archiwum_allegro
&bi_m=Button&bi_c=Product&bmatch=base-relevance-flok
i-5-hou-1-2-1026
I tanio!
:-)

19. Data: 2016-11-11 21:59:02

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-11 o 19:02, Crimi pisze:
> [...]
> Zgroza i barbarzyństwo.
> Trochę silniczka i tarki w obudowie za 250 zł.
> Za 100 zł mniej rozdrabniarkę do gałęzi kupiłem.

Fakt.
Poza tym kupowanie na allegro jest ryzykowne.
Gadam sobie, ale kupuję na Allegro.

--
animka

20. Data: 2016-11-11 22:17:02

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-11 o 18:35, Ikselka pisze:

> [...]
> kiedyś były. Trzeba byłoby poszukać. W Allegro kiedyś widziałam coś
> podobnego, chyba z Ukrainy czy Białorusi. Muszę zapolować.
Taką sokowirówkę miałam ze 30 lat. Oczywiście sprawna była, tylko często
trzeba było ją otwierać i wszystko wyjmować i potem znowu "montować"
części, żeby dalej mogla pracować. Najgorzej to było właśnie z ziemniakami.
Umęczyłam się jak chciałam zrobić pyzy.
Oddalam ją komuś i tak się zlożyło, ze nie miałam potrzeby kupować nowej.

--
animka

Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka