Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

51. Data: 2016-11-19 16:48:55

Temat: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> No i znów wychodzi, że małe jest wielkie, od grosza do grosza itd.
> Geanta już dawno nie ma.

...a selgrosza mi dopiero co wybudowali.

--
Jarek

52. Data: 2016-11-19 16:53:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2016 o 15:37, Akarm pisze:

> Pisząc musisz wziąć poprawkę na specyficzne pojmowanie treści przez
> pytającą. ;)

No mam nadzieję, że w poszukiwaniu dodatkowego wyposażenia nie spadnie z
krzesełka. ;)

> Te plastiki z różnymi wzorami otworów do przeciskania ciasta są
> dostępne tylko w rozmiarze 5.
> Żeby je wykorzystywać, musisz dokupić tę mniejszą komorę mielenia.
> Ja kupując elektryczną maszynkę do mięsa wybierałem taką, która zetrze
> ziemniaki i ładnie pokroi warzywa w kostkę.

Ja też, ale skoro już dodali coś więcej, to wolałabym to do ciastek, bo
kiełbas robić raczej nie będę.
A końcówkę do ciastek i makaronów dodawali tylko do jednej wersji
maszynki, zamiast szatkownicy i akurat do najsłabszej pod względem mocy,
więc odrzuciłam.

Ewa

53. Data: 2016-11-19 18:21:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No mam nadzieję, że w poszukiwaniu dodatkowego wyposażenia nie spadnie z
> krzesełka. ;)

Może zależy, czy krzesełko było w zestawie.

> [...]
> A końcówkę do ciastek i makaronów dodawali tylko do jednej wersji
> maszynki, zamiast szatkownicy i akurat do najsłabszej pod względem mocy,

Widać do kiełbasy trzeba mocy.
A maszynkowe ciastka to ja i tak wykrawam foremkami do np. pierników.

54. Data: 2016-11-19 18:23:49

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednakże dobre jedzenie wymaga pracy i czasu - jak dobre wino. Chcesz mieć
> natychmiast, to jedz fastfudy.

Dobre jedzenie pszede wszystkim wymaga dobrego jakościowo produktu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

55. Data: 2016-11-19 18:29:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja właśnie kupiłam maszynkę do mielenia mięsa Zelmer, do której dodają
> tarcze do tarcia sałatek, w tym jedną do przecierania. Na pewno nadałaby
> się do ścierania ziemniaków na placki ziemniaczane.

Widziałam u kogoś. Jest super.
Jedyne co mi się nie podoba, to samo podejście do tematu:
Do surowej sałatki bała bym się dodawać np marhewkę startą w tej samej rurce
co surowe mięso.
Bo faktycznie nie ma tam tarcz, tylko walce wkładane do środka jakby zamiast
tego wałka śrubowego do mięsa.
Te walce mają na zewnątsz tnące ostre wypustki (jak w rcznej tarce) lub o
innym kształcie do innego celu.
Ale do tarcia ziemniaka nadaje się wyśmienicie, pszecież smaży się je więc
są bakteryjnie bepieczne.

A w tv widziałm takie podobne maszynki ,
z końcuwkami (wałkami) tak wyprofilowanymi,
że same robiły pierogi o tradycyjnym kształcie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

56. Data: 2016-11-19 18:31:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2016-11-19 16:53, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Może zależy, czy krzesełko było w zestawie

Nie musi być własne - ale wtedy można być z niego spędzonym. Vide
Komorowski.

--
XL

57. Data: 2016-11-19 18:53:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Bardziej uważaj na panią od szpil, bo może Ci znowu wmówić, że coś
> powinno zaboleć.

Jakby "pani od szpil" ni z gruszki, ni z pietruszki zapodała takie
"niewinne" zdanko, jak to Twoje o widelczykach, to pęczek szpil w sekundę
by zebrała od Ciebie i koleżaneczek oraz od wysoce nadwornego Waszego Poety
- za "wszechwiedzę", "jedyniesłuszność", "narzucanie innym" itp. Więc nie
kreuj tu siebie na niewiniątko wątłe a pokrzywdzone, bo tyle w Tobie
niewiniątka, co głupoty u tych, których sama masz za durniów pisząc do nich
powyższe, ujęte w cytacie, ostrzeżenie. Zamiast niewiniątka bowiem jest
kawał zimnej spryciary, która w oczy się uśmiechając - żywemu nie
przepuści. Znam ja Twoje motywacje względem mnie, wystarczyło raz się
spotkać i wszystko jasne.

--
XL

58. Data: 2016-11-19 19:24:35

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2016 o 23:15, FEniks pisze:
> [...]

Jak widać wyżej, można kupić taką samą maszynkę do mielenia mięsa, na
którą się zakłada "normalnie maszynkę do mielenia mięsa".
:D
To właśnie doskonale ilustruje co miałem na myśli, pisząc o specyficznym
rozumieniu treści.

> Być może nie masz kompletu albo nie było ich wtedy, kiedy Ty kupowałaś
> swoją.

Pomyśl chwilę.
Dotąd nie spotkałem maszynki do mielenia mięsa Zelmer (ani innych firm
również) do których mocowałoby się dzbanek. ;)

> Ja mam 4 walce do tarcia, z różnymi rozmiarami oczek: 2 tarki, 1
> plasterkownica, 1 z drobnymi oczkami do przecierania).

I dokupiłaś do niej przystawkę do krojenia w kostkę?
Kiedy zobaczyłem rozstaw noży, bałem się że kostka będzie za duża, Ale
okazało się, że wielkość jest prawidłowa, sałatka jarzynowa wychodzi w
rozmiarze akuratnym.
Moja żona początkowo sceptycznie podchodziła do tego wynalazku, ale
natychmiast się przekonała i teraz nie muszę długo prosić o sałatkę. :)
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

59. Data: 2016-11-19 19:28:08

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-19 o 00:33, Ikselka pisze:
> Olej słonecznikowy do smażenia to niekoniecznie dobry wybór.

Mnie akurat służy :-)
> Chyba nie rozumiesz oznaczenia - 83% oznacza ilość tłuszczu MLECZNEGO i
> jest to jak najbardziej prawidłowa ilość w maśle ekstra. Żadne masło w
> handlu ani w produkcji nie ma go 100%, nawet klarowane.
Oczywiste, wiem, tylko ja w smaku czuję margarynę nie masło. Jak na
złość nie mam teraz innego masła w domu.

--
animka

60. Data: 2016-11-19 19:41:23

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-19 o 09:17, Ikselka pisze:

> Najpewniej chodzi o przystawkę zwaną szatkownicą. Moja stara maszynka jej
> nie miała, więc dokupiłam osobno, a nowa ma w zestawie. Zdejmuje się cały
> korpus mielący i zamiast niego montuje tę szatkownicę:
>
> https://www.google.pl/search?q=zelmer+szatkownica&rl
z=1CDGOYI_enPL698PL699&hl=pl&prmd=ivsn&source=lnms&t
bm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjtv53arrTQAhWGKCwKHfB0DZoQ_A
UIBygB&biw=320&bih=492

> Jeśli nie masz, to polecam Allegro - hint: szatkownica Zelmer. Powinna
> pasować i do 5ek, i do 8ek.
Mam trochę inną, ale podobną.
Tych metalowych bębenków/szatkownic jest tylko 3 sztuki.
Zrobiłam zdjęcia maszynki i części, ale telefonem, bo nie chciało mi się
w aparacie foto przekladać baterii i zmieniać daty (jakiś czas nie
używany). Napisz/wskaż mi część do tarcia ziemniaków- ze swojego linka.
Linki:
http://www.easyfilesup.com/download/c39541d4e4e81987
d79145c3a5c6d467.html

http://www.easyfilesup.com/download/3382d893d5e5c506
47d86383603dde25.html

http://easyfilesup.com/download/c398716367f55876fd36
b56cd1687275.html

http://easyfilesup.com/download/381a5137b50204547af6
2158320eb954.html

http://easyfilesup.com/download/06499c924c07287366e2
6f54cc3d964a.html

http://easyfilesup.com/download/9e1c5e9fc89558a31564
0a10a6d68e98.html

http://easyfilesup.com/download/eb7960017f14006967b6
ab350036babb.html

http://easyfilesup.com/download/383afd5feca9ff4682e0
205a84b3a2bd.html

http://easyfilesup.com/download/f97ad2f235ac447d0dc5
34b10c33dd4e.html

--
animka

Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka