Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

71. Data: 2016-11-19 21:56:35

Temat: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2016 o 18:29, Stokrotka pisze:
> Widziałam u kogoś. Jest super.
> Jedyne co mi się nie podoba, to samo podejście do tematu:
> Do surowej sałatki bała bym się dodawać np marhewkę startą w tej samej
> rurce co surowe mięso.
> Bo faktycznie nie ma tam tarcz, tylko walce wkładane do środka jakby
> zamiast tego wałka śrubowego do mięsa.
> Te walce mają na zewnątsz tnące ostre wypustki (jak w rcznej tarce)
> lub o innym kształcie do innego celu.
> Ale do tarcia ziemniaka nadaje się wyśmienicie, pszecież smaży się je
> więc są bakteryjnie bepieczne.

Nasadka do szatkowania, poza elektrycznym napędem, nie ma związku z
mechanizmem do mielenia mięsa. Wszystko jest oddzielne, łącznie z misą
podającą.

Ewa

72. Data: 2016-11-19 21:58:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2016 o 18:53, Ikselka pisze:

> [...]
> "niewinne" zdanko, jak to Twoje o widelczykach, to pęczek szpil w sekundę
> by zebrała od Ciebie i koleżaneczek oraz od wysoce nadwornego Waszego Poety
> - za "wszechwiedzę", "jedyniesłuszność", "narzucanie innym" itp. Więc nie
> kreuj tu siebie na niewiniątko wątłe a pokrzywdzone, bo tyle w Tobie
> niewiniątka, co głupoty u tych, których sama masz za durniów pisząc do nich
> powyższe, ujęte w cytacie, ostrzeżenie. Zamiast niewiniątka bowiem jest
> kawał zimnej spryciary, która w oczy się uśmiechając - żywemu nie
> przepuści. Znam ja Twoje motywacje względem mnie, wystarczyło raz się

A z krzesełka czasem nie spadłaś ostatnio?

Ewa

73. Data: 2016-11-19 22:08:46

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Nie jeszcze, ale może się skuszę. Zobaczę najpierw, na
> ile w ogóle użyteczna okaże się dla mnie ta maszynka.

A jak toto działa? Bo tego robota międzyplanetarnego, czy
jak mu tam, to sobie disiaj w Lidlu obejrzałem. I już wiem.

Jarek

--
Ja cię -- mówi -- ty cholero zarąbię zaraz siekierą,
Zadam ci męki okrutne i głowę nożem utnę!

74. Data: 2016-11-19 22:19:17

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2016 o 21:46, FEniks pisze:
> Spisz dokładnie model i zapytaj w Zelmerze (na ich
> stronie masz formularz kontaktowy), może da się dokupić.

Oczywiście że da się dokupić, nie trzeba w tym celu pisać do Zelmera. Na
przykład:
http://allegro.pl/szatkownica-zelmer-tarka-do-tarcia
-ziemniakow-nowe-i5624136980.html
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

75. Data: 2016-11-19 22:35:40

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2016 o 21:54, FEniks pisze:

> No racja, też mi coś nie grało,

No i okazało się, że wyszedłem na niemotę.
To że teraz takich nie robią, nie znaczy że nie robili.
Obejrzałem zdjęcia i kopara mi opadła.

> ale w sumie szatkownice, czy wyciskarki
> do ciastek to dla mnie też było odkrycie. Nigdy wcześniej nie miałam
> elektrycznej maszynki do mięsa.

Ja też niedawno kupiłem.
Pretekstem był połamany nadgarstek ;)
Wcześniej nie przeszkadzało mi kręcenie korbą na polecenie żony.
A teraz już nie wyobrażam sobie kuchni bez maszynki elektrycznej.
Szkoda, że słoniny nie pokroi w kostkę. Teraz zrobiłem sobie chwile
odpoczynku podczas przygotowywania surowca na smalec.

> Nie jeszcze, ale może się skuszę. Zobaczę najpierw, na ile w ogóle
> użyteczna okaże się dla mnie ta maszynka.

Szatkownic są dwa rodzaje, dwa kształty nieznacznie się różniące. A
przystawka do krojenia w kostkę pasuje tylko do jednego rodzaju. Dobrze
że przed kupnem maszynki gruntownie zapoznałem się z cała ofertą i nie
skusiłem się na wyjątkowe okazje na Allegro.

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

76. Data: 2016-11-19 23:15:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A z krzesełka czasem nie spadłaś ostatnio?

Widelczyk Ci spadł.

--
XL

77. Data: 2016-11-19 23:33:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-19 o 21:49, FEniks pisze:

> Pewnie spódnicy. ;)
Nie. Oparcia krzesła. Noszę wąskie spódniczki, ale wtedy byłam w
legginsach. Nie mogę cancanowo skakać jednak i nie wiem czy już na zawsze.

--
animka

78. Data: 2016-11-19 23:42:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2016 o 22:19, Akarm pisze:

> Oczywiście że da się dokupić, nie trzeba w tym celu pisać do Zelmera.
> Na przykład:
> http://allegro.pl/szatkownica-zelmer-tarka-do-tarcia
-ziemniakow-nowe-i5624136980.html

No to jak w porządnej kuchni przystało - Animka ma już wszystko podane
na tacy. ;)

Ewa

79. Data: 2016-11-19 23:42:23

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak toto działa?

Śmiesznie. :)
Po prostu: w rurę z góry wrzucasz warzywa lub jajka na twardo, dociskasz
i dołem wylatują pocięte w ładne kostki.

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

80. Data: 2016-11-19 23:43:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2016 o 23:33, Animka pisze:
> Nie mogę cancanowo skakać jednak i nie wiem czy już na zawsze.

To musi być straszny ból.

Ewa

Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka