Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

81. Data: 2016-11-19 23:44:13

Temat: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A jak toto działa?

Maszynka do mięsa? Normalnie, tak samo jak ręczna tylko ma napęd
elektryczny.

> Bo tego robota międzyplanetarnego, czy
> jak mu tam, to sobie disiaj w Lidlu obejrzałem. I już wiem.

Kosmos, co nie?

Ewa

82. Data: 2016-11-19 23:46:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2016 o 22:35, Akarm pisze:

> Szatkownic są dwa rodzaje, dwa kształty nieznacznie się różniące. A
> przystawka do krojenia w kostkę pasuje tylko do jednego rodzaju.
> Dobrze że przed kupnem maszynki gruntownie zapoznałem się z cała
> ofertą i nie skusiłem się na wyjątkowe okazje na Allegro.

Czyli do tego mojego też? Skoro już tak podajesz dziś na tacy... ;) Ja
pod tym kątem swojej przed zakupem nie rozpatrywałam.

Ewa

83. Data: 2016-11-19 23:56:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm pisze:

> Śmiesznie. :)

Normalnie boki można zrywać! Jak swieże wiśnie.

> Po prostu: w rurę z góry wrzucasz warzywa lub jajka na twardo.
> dociskasz i dołem wylatują pocięte w ładne kostki.

Jak będzie w jakimś Lidlu, to pójdę obejrzeć.

Jarek

--
-- Jak działa czterosuwowy silnik wysokoprężny?
-- Pyr, pyr, pyr, pyr, pyr...

84. Data: 2016-11-19 23:58:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Maszynka do mięsa? Normalnie, tak samo jak ręczna tylko
> ma napęd elektryczny.

Nie, maszyna do cięcia w kostki.

> Kosmos, co nie?

Nieziemska maszyna!

Jarek

--
Cyprysy mówią, że to dla Julietty,
Że dla Romea -- ta łza znad planety

85. Data: 2016-11-20 01:09:19

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-19 o 22:35, Akarm pisze:

> No i okazało się, że wyszedłem na niemotę.
> To że teraz takich nie robią, nie znaczy że nie robili.
> Obejrzałem zdjęcia i kopara mi opadła.
Na stronie zdjęcia zrobione pionowo leżą sobie bokiem i mnie to się nie
podoba, ale trudno. Grunt, że widać.
Robilam koktaile ze śmietanki słodkiej plus cukier czy cukier puder i
truskawki czy jagody. Nawet mrożone moga być.
Bardzo szybko i bezproblemowo.

> Ja też niedawno kupiłem.
> Pretekstem był połamany nadgarstek ;)
> Wcześniej nie przeszkadzało mi kręcenie korbą na polecenie żony.
> A teraz już nie wyobrażam sobie kuchni bez maszynki elektrycznej.
> Szkoda, że słoniny nie pokroi w kostkę. Teraz zrobiłem sobie chwile
> odpoczynku podczas przygotowywania surowca na smalec.
Ja zawsze mielę słoninę jak mięso i potem topi się to na patelni. Moim
zdaniem lepszy taki smalec niż z kawałków.

--
animka

86. Data: 2016-11-20 01:11:02

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-19 o 23:15, Ikselka pisze:

> Widelczyk Ci spadł.

Pewnie goście idą do Ciebie :-) To taki znak :-)

--
animka

87. Data: 2016-11-20 01:11:49

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2016 o 23:46, FEniks pisze:

> Czyli do tego mojego też? Skoro już tak podajesz dziś na tacy... ;) Ja
> pod tym kątem swojej przed zakupem nie rozpatrywałam.

Szatkownica, do której się nie da zamontować krajarki w kostkę, jest
kanciasta, z prostymi ściankami.
http://imged.pl/maszynka-zelmer-mm-1200-84-szatkowni
ca-wysylka-24h-2-9455291.html
http://imged.pl/zelmer-szatkownica-do-modeli-586-686
-886-986-biala-5-9455290.html
http://allegro.pl/komora-szatkownicy-zelmer-86-kompl
etna-stary-typ-i6555155172.html

Odpowiednia jest tylko nowego typu, ma trochę zaokrąglone ścianki.
http://www.mediaexpert.pl/akcesoria-wymienne/szatkow
nica-zelmer-986-7000-biala,id-15419?utm_source=wp4DD
09Vpai&utm_medium=cpc&utm_content=160242&utm_campaig
n=2016-11&utm_term=Akcesoria-wymienne
http://imged.pl/szatkownica-maszynki-zelmer-986-7000
-oryginal-1593802.html
http://allegro.pl/komora-korpus-szatkownicy-zelmer-9
86-7001-nowy-typ-i6523687242.html

A tutaj przykład ordynarnego oszustwa na Allegro:
http://allegro.pl/szatkownica-986-7000-krajarka-zelm
er-mma002-mma001-i5351524916.html
Jak widać, jedno z drugim na pewno nie będzie współpracować.

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

88. Data: 2016-11-20 01:16:45

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-19 o 23:42, FEniks pisze:
> [...]
-ziemniakow-nowe-i5624136980.html

> No to jak w porządnej kuchni przystało - Animka ma już wszystko podane
> na tacy. ;)

Dzięki. Obejrzalam prezentację na Allegro z akurat ta tarką i moim
zdaniem za grubo trze. Na placki ziemniaczane może być.
Natomiast maszynka taka chyba jaką Ty masz przeciera rewelacyjnie (nie
wiem czy ma taki sam wkład, a powinna, bo Zelmery maja te części jednakowe).

Dobrze trze (chyba taka jak Twoja):
https://www.youtube.com/watch?v=gSLvUD_EaDs

--
animka

89. Data: 2016-11-20 01:25:22

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, maszyna do cięcia w kostki.

> Nieziemska maszyna!
Jak sie to tak naprawdę nazywa? Robot planetarny?
Moja koleżanka ma jakiś robot za 3000 zl co jej nawet marmoladay robi.
Nie byłam u niej ostatnio, bo na drugim końcu W-wy mieszka i nie
widziałam tego cuda. Ostatnio dała mi słoik marmolady z jablek, ale
nawet nie spróbowalam, bo sama też robilam (tradycyjnie), więc komuś ten
słoiczek od koleżanki dałam.

--
animka

90. Data: 2016-11-20 01:37:09

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-20 o 01:11, Akarm pisze:

> [...]
er-mma002-mma001-i5351524916.html

> Jak widać, jedno z drugim na pewno nie będzie współpracować.

Tu jest trochę może przydatnych dla kogoś części:

https://hurtownia-qwerty.pl/pl/p/SITKA-CIASTEK-MAKAR
ONU-ZELMER-NR-5-ORYGINAL-86.2720-0688/23083989
https://hurtownia-qwerty.pl/pl/akcesoria_do-maszynek
-do-mielenia-zelmer/5/default/3

--
animka

Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka