Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił

11. Data: 2010-05-18 19:17:38

Temat: Re: Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 21:00, STranger pisze:

> Nie o plonkowanie chodziło, niech sobie koleś splonkuje cały usenet,
> ale o kradzież naszego czasu. Pimpus cancelując nasze posty kradnie
> nam nasz czas, bo napisanie tych postów zabrało nam określony czas.
> Złodzieje czasu to tak jak spamerzy - tępić ich trzeba.

> Słusznie. Wszyscy to wiemy i czasami taka właśnie refleksja sprawia że
> na kilka dni usenet zostaje odsunięty na dalszy plan. :)
> Dlatego dla rozrywki poczytać warto, ale angażowanie się w
> wielowątkowe dyskusje wymaga sporej ilości wolnego czasu.

Racja - lepiej pobawić się z psem lub kotem ;)

12. Data: 2010-05-18 19:25:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Bzdury piszesz jak potłuczony.
> Gdyby netykieta była tu przestrzegana, to skasowane posty
> nigdy by się tu nie pojawiły, a na moderowanej grupie
> pierwszy byś dostał bana.
> Bądź choć trochę uczciwy.
> Poza tym przyznaj jako kto tu pisujesz, że jesteś tak oblatany
> w wielowątkowych dyskusjach?

Netykieta, etykieta i sam jej nigdy nie przestrzegales. Ale kasowanie to cos
zupelnie innego.

13. Data: 2010-05-18 19:31:16

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Netykieta, etykieta i sam jej nigdy nie przestrzegales. Ale kasowanie
> to cos zupelnie innego.

Ty też nie przestrzegalem, ale odkąd tu jestem, to za jej brak plonkowałem
takie osoby i z nimi w ogóle nie dyskutowałem, a nie usuwałem
jakieś chore bluzgi czy wyzwiska.
Ani tym bardziej przecież bluzgami nie odpowiadałem na nie.
Miałeś kiedyś ze mną jakiegoś flejma?
Albo Strenger, albo nawet cbnet?
Przecież takie są kuźwa fakty.
Piotrek

14. Data: 2010-05-18 19:35:57

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 21:05, Piotr pisze:
> [...]
> Gdyby netykieta była tu przestrzegana, to skasowane posty
> nigdy by się tu nie pojawiły, a na moderowanej grupie

Nie używam epitetów w wypowiedziach. Moje odpowiedzi na twoje posty
obrażające mnie i bliską mi osobę skasowałeś nie z powodu netykiety, a
dlatego, że nie miałeś chęci wdawać się w dyskusje.

> Poza tym przyznaj jako kto tu pisujesz, że jesteś tak oblatany
> w wielowątkowych dyskusjach?

Piszę jako STranger, chociaż rzadko. A czytam grupę od dawna więc się
orientuję co kto pisuje i jakie ma poglądy.

--
STranger

15. Data: 2010-05-18 19:37:48

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> [...]
>
> Piszę jako STranger, chociaż rzadko. A czytam grupę od dawna więc się
> orientuję co kto pisuje i jakie ma poglądy.

Magdy zachowanie uznałem za skandaliczne i to była nie tylko moja opinia.
A ty chciałeś tylko dolać jej oliwy do ognia.
Zreflektowałeś się dopiero po mojej prowokacji.
Dlatego twoje oskarżenia co do mnie są bez sensu.
Piotrek

16. Data: 2010-05-18 19:59:31

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 21:37, Piotr pisze:

> [...]
> A ty chciałeś tylko dolać jej oliwy do ognia.
> Zreflektowałeś się dopiero po mojej prowokacji.
> Dlatego twoje oskarżenia co do mnie są bez sensu.
G..o prawda. Twoje zachowanie jest skandaliczne.
Jak śmiesz nazywać kogoś szmatą?!
Nie życzę sobie żadnych obraźliwych epitetów pod adresem STrangera, ani
moim.
Nie dorastasz temu Mężczyźnie do pięt.

17. Data: 2010-05-18 20:02:16

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> [...]
> Jak śmiesz nazywać kogoś szmatą?!
> Nie życzę sobie żadnych obraźliwych epitetów pod adresem STrangera,

Przyganiał kocioł garnkowi.
Inwektywą żądasz szacunku?
Rzeczywiście bardzo na niego w ten sposób zasługujesz.
A swoją droga, dostaję teraz te joby przez jego postawę
i zachowanie do którego doprowadził, a nie swoje.
Mógłby wiec się poczuć i sprawę załagodzić.
Piotrek

18. Data: 2010-05-18 20:06:04

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):

> Magdy zachowanie uzna�em za skandaliczne i to by�a nie tylko moja opinia.
> A ty chcia�e� tylko dola� jej oliwy do ognia.
> Zreflektowa�e� si� dopiero po mojej prowokacji.
> Dlatego twoje oskar�enia co do mnie s� bez sensu.
> Piotrek

. Po pierwsze jesteś poniżej większości tu osób , więc nie potrafisz
ocenić co jest wartością, a co nie. To tak jak ktoś o emocjonalnym i
umysłowym nierozwoju, przeglądałby fizykę kwantową i wyrzucał to co mu
się nie podoba, nie rozumie.Po następne rozumiem, że twoja buraczana
próżność uniosła ciebie z głupoty w rolę Boga, który wie wszystko i
potrafi ocenić wszystko. Po następne, jest tu wiele rzeczy poniżej
powiedzmy poziomu, ale one zawsze istniały w rzeczywistości i nie ma
co ich wykluczać, bo się wtenczas zawęża tą rzeczywistość, czyli jest
to ucieczka od rzeczywistości. Po następne, gdyby tu pisał Witkacy,
który używał bluzgów, twoja wiejska poprawność by go wykasowała,
ponieważ Witkacy uważał iż bluzganie jest częścią jezyka bardzo
potrzebną, bo pozwala wyładować negatywne emocje, gdyby nie było
języka wulgaryzmów, nawet trudno by nam było się ze swoimi negatywnymi
emocjami skonsultować, czyli byśmy wyładowywali się w inny sposób, to
znaczy bez wulgaryzmów można komuś wsadzić szpile i ludzie tak bardzo
poprawni językowo najczęściej te szpile wsadzają. To taka psychonaliza
językowa, musiałem to wyjaśnić, bo jesteś ciemny jak tabaka w nocy. Po
następne, stworzyłeś tu system ucisku, cenzure komunistyczną, która
też wykasowywała wiele rzeczy , które przekraczały poziom cenzora, lub
były niepoprawne. Widać, że jesteś głupi cep, bo większość osób tu
piszących jeszcze ten okres pamięta, więc pokazałeś się w całkowicie
negatywny sposób.

19. Data: 2010-05-18 20:10:27

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 21:35, STranger pisze:

> Nie używam epitetów w wypowiedziach. Moje odpowiedzi na twoje posty
> obrażające mnie i bliską mi osobę skasowałeś nie z powodu netykiety, a
> dlatego, że nie miałeś chęci wdawać się w dyskusje.

No Słonko........ jestem pod wrażeniem.
Też jesteś mi bliski. :-*

20. Data: 2010-05-18 20:13:14

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 22:02, Piotr pisze:

> [...]
> i zachowanie do którego doprowadził, a nie swoje.
> Mógłby wiec się poczuć i sprawę załagodzić.

Najpierw wypadałoby abyś STrangera publicznie przeprosił.
I nie tylko Jego.
Co do jobów...... nie będę komentować....

DO BAB, KOBIET I DAM
Pipuś to pikuś....
na 95% to pimpuś :))
Re: Lipa trochę...