Re: Coś na Walentynki ;>

Data: 2009-03-16 13:24:40
Temat: Re: Coś na Walentynki ;>
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sun, 15 Mar 2009 22:37:41 +0100, Aicha napisał(a):

> W sałacie są lamblie i metale ciężkie.

Jem tylko własną sałatę - w sezonie, hoduję lodową, ma glówki wielkości
wiaderka nieraz. Tobie poleciłam tylko przykłądowo - można jeść zieloną
pietruszkę.

> A kto powiedział, że moje
> czipsy są tuczące, pani przemądra?

W nadmiarze wszystko jest tuczące.
A w czipsach prócz węglowodanów i ogromnych ilości soli jest akryloamid:
http://greenworld.serwus.pl/toxic_food/akryloamid.ht
Jego toksyczność jest udowodniona, dyskutuje się tylko (patrz link powyżej)
nad związkiem jego spożywania z zapadalnością na raka. Ale czyż rak to
naprawdę najgorsze paskudztwo? - wystarczy "dobra" marskość wątroby czy
uszkodzenie mózgu...
A oto, co jeszcze można znaleźć w czipsach:
http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,6331375,Znalazla
_telefon_komorkowy_w_chipsach.html
Jakimś psim węchem od zarania wyczuwam w czipsach samo zło - u nas w domu
może z 10 razy kupiliśmy czipsy (i to tylko dla urozmaicenia, na imprezę) w
ciągu ostatnich 10 lat, frytek prawie nie jadamy. Nie pijemy też coli,
pepsi, barwionych napojów gazowanych i niegazowanych, soków w kartonach jak
na lekarstwo (też tylko w czasie imprez).
Jogurtów kupnych (jedn z powodów - patrz link na dole; sama to już lata
temu zauwazyłam) też nie jadam - robię sama albo jemy własne ogórki
kiszone, aby się szczepić kwasem mlekowym, najzdrowszym dla polskiego
żołądka i przewodu pokarmowego, żeby nie powiedzieć jeszcze o innych
"przewodach" - babskich:
http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,6317091,Uwaga_na
_dziurawe_opakowania_jogurtow_w_marketach.html

W sumie dyskusja zeszła na tematy ważne i pozyteczne, co mam nadzieję
posluży sprawie.