Re: Cos o depresji-bo to ostatnio 'modne'

From: "Piotr Wołowik" <p...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Cos o depresji-bo to ostatnio 'modne'
Date: Wed, 14 Nov 2001 16:14:51 +0100

=> Mam pytanko: Co byś doradził takiemu gostkowi jak ja w takiej sytuacji?
Tzn.
=> w sutuacji w której jestem zazdrosny o różne osoby-jestem w podobnej
=> sytuacji co ty wtedy...
=>

jesli chodzi o to co pytasz to moj poglad jest taki aby nikomu nie udzielac
zadnych indywidualnych rad, chyba ze sie tego kogos dobrze zna....bo pozniej
moga wyniknac dziwne sytuacje i ten ktos ktory sam cos zawali, bedzie mial
do mnie pretensje . 'Rady' , ktorych udzielam sa raczej ogolne i bardziej
powinny stymulowac do poszukiwania przez ludzi swoich wlasnych roznych
rozwiazan a nie podawac jakis gotowe truizmy...bo przeciez kazdy jest inny i
na pewne rzeczy skaldaja sie rozne czynniki, ktore trzeba uwzglednic. Poza
tym ja nie jestem kompetentny aby wogole komus jakis rad udzielac, chyba ze
wlasnie tylko i wylacznie przyjaciolom.
A jezeli chodzi o ogolna rade to popracuj nad poczuciem wlasnej wartosci, a
jak to juz samemu dojdz do tego gdzie lezy Twoj indywidualny problem, a to
nie jest latwe gdyz jak pisal Freud to co nieswiadome wyjatkowo broni sie
przed uswiadomieniem.....

Mimir