Coś po goleniu - co wybrać?

1. Data: 2005-04-11 16:44:28

Temat: Coś po goleniu - co wybrać?
Od: "a." <aniulka03@@wp@@.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Dziewczyny i nie tylko :)

Chciałam kupić mojemu facetowi jakiś balsam / żel po goleniu, coś
łagodzącego... sam sobie tego nie kupi, bo jest leniwy, więc chciałam go
wyręczyc. Jego skóra wyglada fatalnie... po ogoleniu nad górna warga i pod
broda ma straszne podrażnienia, wyglada jakby raczem z włoskami ściął sobie
skórę i leci krew... a potem nie może tego wygoić.
Poczytalam troszkę archiwum o białym balsamie Nivea troche tez o niebieskim
i innych.. no i nie wiem co wybrać. Mogły byście mi coś doradzić, polecic?
Z góry dziekuję :)

Pozdrawiam
a.

1. Data: 2005-04-11 17:22:43

Temat: Re: Coś po goleniu - co wybrać?
Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a." <aniulka03@@wp@@.pl> napisał w wiadomości

> Poczytalam troszkę archiwum o białym balsamie Nivea troche tez o
niebieskim
> i innych.. no i nie wiem co wybrać. Mogły byście mi coś doradzić, polecic?

mogę powiedzieć że biały balsam Nivea jest bardzo fajny. A przynajmniej moje
Szczęście go sobie chwali.

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-04-12 05:55:20

Od: "Orfi" <o...@o...USUN_TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Z tego co wiem Eris wypuścił ostatnio serię MEN dla mężczyzn. W tej serii
jest żel do mycia i dwa balsamy po goleniu.
Żel jest super a balsamy również niczego sobie. Ciekawy, jestem Waszych
opinii na temat tych balsamów.

Pozdrawiam

Orfi

1. Data: 2005-04-13 07:40:56

Od: "GrzechG" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niebieskim
>
> mogę powiedzieć że biały balsam Nivea jest bardzo fajny. A przynajmniej moje
> Szczęście go sobie chwali.

Dla mnie jest do kitu. :) - zreszta po kazdym balsamie mam podraznienia. :)
Uzywam kremu nivea baby - i po tym jest ok! Zero zaczerwienień. Ale na każdego
działa co innego - więc pewnie czeka was droga prób i błędów.

1. Data: 2005-04-13 10:06:23

Od: "Reniaszka " <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj M. b.chwali sobie balsam po goleniu (biale opakowanie z zielonymi
napisami) Yves Rochera "Pour Homme" oraz Nivea biale, niebieskie poodbno do
bani, wysusza i sciaga.

1. Data: 2005-04-13 11:36:35

Od: "a." <aniulka03@@wp@@.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, :) chyba zdecyduje sie na biały Nivei..
Dziekuje za podpowiedzi

Piersi po ciąży.
pytanie o perfumy
U kogo kupować perfumy na Allegro.