Re: Cos wyszukanego?!

1. Data: 2003-11-06 12:00:27

Temat: Re: Cos wyszukanego?!
Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może knedla z sosem? Chyba już kiedyś podawałam ale chętnie powtórzę -
właśnie zrobiłam dzisiaj na urodzinową obiadokolację :)
sos:
30 dkg piersi z kurczaka pokroić w paseczki - obtoczyć w mące i podsmażyć,
dodać paprykę pokrojoną w paseczki, 4 ogórki konserwowe w kostkę, kilka
pieczarek pokrojonych, 1 cebulę pokrojoną w kostkę - wszystko zalać szklanką
bulionu - dodać 2 łyżczeki curry, paprykę, sól i pieprz do smaku na koniec
dodać szklankę słodkiej śmietanki
do tego mógłby być też ryż ale ja robię knedel
6 bułek kroję w kostkę, zalewam 1/4 litra mleka, na patelni podsmażam
pokrojoną 1 cebulę i dodaję do bułek, do tego 6 żółtek (białka na pianę) i
też dodać, posolić, odrobinę gałki muszkatołowej i zawinąć w ręcznik,
zawiązać końce i gotować na wolnym ogniu ok. 40 minut - potem odwinąć
pokroić w plastry i podawać z sosem.
po prostu pycha

1. Data: 2004-01-18 17:00:20

Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Nov 2003 13:00:27 +0100, "Kama" <k...@p...pakiet24.pl>
napisał(a):

> [...]
>też dodać, posolić, odrobinę gałki muszkatołowej i zawinąć w ręcznik,
>zawiązać końce i gotować na wolnym ogniu ok. 40 minut - potem odwinąć

A co z tą pianą z białek?
--
..::[ nIcRaM ]::..
Twój komputer też chce mieć hobby...