Re: Cosby?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 6 May 2018 10:34:34 -0700 (PDT)
Subject: Re: Cosby?
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu niedziela, 6 maja 2018 18:09:45 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
pl...

> [...]
> Polański powiedział jej matce, że zabierze 13-latkę na sesję do
> francuskiego magazynu. Zawiózł ją do posiadłości Nicholsona. Tam reżyser
> dał jej kilka kieliszków szampana i pół tabletki usypiającej. Później
> zabrał ją do pokoju. Zrobił jej kilka zdjęć. Potem kazał się rozebrać.
> Kobieta przyznaje, że Polański uprawiał z nią seks, mimo jej protestów.
> Polański twierdzi, że stosunek odbył się za obopólną zgodą. - Miałam 13
> lat. Więc to nielegalne. Nie chciałam tego, więc był to gwałt. Jakkolwiek
> by na to patrzeć, był to gwałt - mówi jego ofiara. ,,

imer-ofiara-polanskiego-tak-zgwalcil-mnie-ale-wybral
abym-ponowny-gwalt-gdybym,id,t.html

> Tak. Pedofil.
>
> http://m.telewizjarepublika.pl/no-to-polanski-ma-pro
blem-niemka-oskarza-polskiego-rezysera-o-gwalt,54742
.html

Wiek przyzwolenia to jest w Niemczech chyba 14 lat.
Jeśli po tylu latach ta pani nagle zmienia zdanie i mówi publicznie, że jest to
jakoby gwałt, to w cywilizowanej Europie podlega po pierwsze przedawnieniu
i nie jest ścigane z braku możliwości udowodnienia, po drugie nie jest to
na zdrowy rozum, a nie tylko na przepis prawny - wiarygodne.