Re: Cosby?

Data: 2018-05-07 21:32:40
Temat: Re: Cosby?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 07.05.2018 o 19:17, XL pisze:

> Pytanie powinno być inne: KOGO można zranić psychicznie
> najskuteczniej? I ja wtedy zawsze odpowiadam: DZIECKO.

A ja powtórzę swoje: A kto rani psychicznie najskuteczniej DZIECKO?

> Dorosła kobieta idąca do łóżka dla kariery ma bardzo(sic!) dokładnie
> wkalkulowane ryzyko porażki/zranienia - a dziecko nigdy, bo ono nie
> kalkuluje.

Nie trzeba iść do łóżka by zostać zranionym. Tak samo dziecko nie musi
iść do łóżka by zostać zranione skutecznie przez osobę, której ufa
najbardziej gdyż NIE MA/MIAŁO wyboru odrzucenia relacji z tą osobą. Kto
to taki? Pomyśl XL.

> Kalkulacja jest możliwa tylko w oparciu o doświadczenie (w tym
> życiowe, nie tylko łóżkowe). Doświadczenie jest dane jedynie dorosłej
> kobiecie.

Dziecko, które nie miało żadnego doświadczenia relacyjnego zostaje przez
ta osobę ubezwłasnowolnione emocjonalnie i nie miało żadnych szans
obrony, o wyborze nie mówiąc. Zgadnij XL, kto to zacz?

LeoTar Gnostyk