Re: Cosby?

Data: 2018-05-08 09:37:51
Temat: Re: Cosby?
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> Pedofilu, nie wcinaj się jak nie rozumiesz słowa pisanego.
> Mowa nie jest o ilości, tylko o jakości.

Nie o ilości??? Przecież chciałeś ,,miernika". Ilość to jeden z nich.
Gdyby istniały URZĄDZENIA do mierzenia poziomu cierpienia, psychologia
straciłaby rację bytu.
I ty o tym doskonale wiesz, tylko zaiste, po co się tak kompromitujesz
żądając czegoś, czego NIE MA?
To miała być próba zapędzenia w kozi róg?
Bardzo dziecinna. Dla dorosłego wrecz kompromitująca - zupełnie jak żądanie
dowodu na istnienie Boga ?

--
XL