Cosby?

31. Data: 2018-05-07 06:28:50

Temat: Re: Cosby?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 4 maja 2018 23:48:12 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Bo tylko to mu udowodniono?

> Nie czaję faszystko. Dla normalnego człowieka nie ma różnicy, czy
> wykorzystano dziecko, czy dorosłą kobietę.

jest roznica, dla normalnego i nie calkiem normalnego czlowieka.
dla nienormalnych nie ma zadnej rozniucy.

> Człowiek to człowiek.

pewnie, ze tak - tylko, ze jeden ma jakakoklwiek szanse obrony,
a drugi takiej szansy nie ma wcale - to dosc zauwazalna roznica.
wez tez pod uwage, ze szkody, chocby cielesne, zadane dziecku,
a osobie doroslej, sa rowniez rozne.

32. Data: 2018-05-07 06:52:21

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.05.2018 o 06:28, j...@o...pl pisze:

> jest roznica, dla normalnego i nie calkiem normalnego czlowieka. dla
> nienormalnych nie ma zadnej rozniucy.

"Normalny" to niby ten, który uważa, że kobietę można wykorzystać a
"nienormalny" to ten, który uważa, że wykorzystanie kobiety jest niemożliwe?

> [...]
> drugi takiej szansy nie ma wcale - to dosc zauwazalna roznica. wez
> tez pod uwage, ze szkody, chocby cielesne, zadane dziecku, a osobie

Szkody cielesne są nic nie znaczące w porównaniu ze szkodami
psychicznymi, które kobiety wywołują u mężczyzn. A specjalizują się w
tym WSZYSTKIE kobiety od matek synów poczynając.

LeoTar Gnostyk

33. Data: 2018-05-07 08:58:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> a drugi takiej szansy nie ma wcale - to dosc zauwazalna roznica.
> wez tez pod uwage, ze szkody, chocby cielesne, zadane dziecku,

Także psychiczne.

--
XL

34. Data: 2018-05-07 08:59:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> "Normalny" to niby ten, który uważa, że kobietę można wykorzystać a
> "nienormalny" to ten, który uważa, że wykorzystanie kobiety jest niemożliwe?

Wnioski od czapy.
Nie udawaj, że nie rozumiesz, o co idzie.
Upsss... NIE UDAJESZ?
:-\

> Szkody cielesne są nic nie znaczące w porównaniu ze szkodami
> psychicznymi, które kobiety wywołują u mężczyzn. A specjalizują się w
> tym WSZYSTKIE kobiety od matek synów poczynając.

Zmień płytę.

--
XL

35. Data: 2018-05-07 09:01:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazwa <adres> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

pl...

> Zalosne sa twoje podniety.

Jeśli ci się wydaje, że z tobą porozmawiam, to próżne nadzieje.

--
XL

36. Data: 2018-05-07 10:31:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.05.2018 o 08:59, XL pisze:

> Wnioski od czapy. Nie udawaj, że nie rozumiesz, o co idzie. Upsss...
> NIE UDAJESZ? :-\

A Ty udajesz, że nie rozumiesz.:)
Czyżbym się aż tak zawiódł na Tobie i przyszło mi sie zgodzić z Kfiatkiem?

> Zmień płytę.

A po co, skoro ludzie zaczynają rozumieć jej treść?

LeoTar Gnostyk

37. Data: 2018-05-07 10:34:00

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.05.2018 o 08:58, XL pisze:

> Także psychiczne.

A kto rani psychicznie najskuteczniej?

LeoTar Gnostyk

38. Data: 2018-05-07 19:11:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> A Ty udajesz, że nie rozumiesz.:)
> Czyżbym się aż tak zawiódł na Tobie i przyszło mi sie zgodzić z Kfiatkiem?

Mały szantażyk? Mam zacząć walczyć o to, byś się zgadzał ze mną, zamiast z
nim?
Prymitywny chłyt to. Chłytaj Cvietię, na mnie takie marchewki nie działają.

> A po co, skoro ludzie zaczynają rozumieć jej treść?

Którzy?
Cvietuś-laluś? Współczuję zrozumienia.
LOL

--
XL

39. Data: 2018-05-07 19:17:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> A kto rani psychicznie najskuteczniej?

Pytanie powinno być inne: KOGO można zranić psychicznie najskuteczniej?
I ja wtedy zawsze odpowiadam: DZIECKO.

Dorosła kobieta idąca do łóżka dla kariery ma bardzo(sic!) dokładnie
wkalkulowane ryzyko porażki/zranienia - a dziecko nigdy, bo ono nie
kalkuluje.
Kalkulacja jest możliwa tylko w oparciu o doświadczenie (w tym życiowe, nie
tylko łóżkowe).
Doświadczenie jest dane jedynie dorosłej kobiecie.

--
XL

40. Data: 2018-05-07 21:32:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.05.2018 o 19:17, XL pisze:

> Pytanie powinno być inne: KOGO można zranić psychicznie
> najskuteczniej? I ja wtedy zawsze odpowiadam: DZIECKO.

A ja powtórzę swoje: A kto rani psychicznie najskuteczniej DZIECKO?

> Dorosła kobieta idąca do łóżka dla kariery ma bardzo(sic!) dokładnie
> wkalkulowane ryzyko porażki/zranienia - a dziecko nigdy, bo ono nie
> kalkuluje.

Nie trzeba iść do łóżka by zostać zranionym. Tak samo dziecko nie musi
iść do łóżka by zostać zranione skutecznie przez osobę, której ufa
najbardziej gdyż NIE MA/MIAŁO wyboru odrzucenia relacji z tą osobą. Kto
to taki? Pomyśl XL.

> Kalkulacja jest możliwa tylko w oparciu o doświadczenie (w tym
> życiowe, nie tylko łóżkowe). Doświadczenie jest dane jedynie dorosłej
> kobiecie.

Dziecko, które nie miało żadnego doświadczenia relacyjnego zostaje przez
ta osobę ubezwłasnowolnione emocjonalnie i nie miało żadnych szans
obrony, o wyborze nie mówiąc. Zgadnij XL, kto to zacz?

LeoTar Gnostyk

Polański wyrzucony - nareszcie!
Czy widmo zagłady gatunku?
Polskie flagi -od 2 maja do 11 listopada albo i na stałe!
Diabłom
Diabłom