Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)

131. Data: 2009-08-17 22:22:09

Temat: Re: Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Bo te jabłuszka to do nas za darmo spadają....
>

> --
>
> Paulinka

I tak to się lepiej opłaca, bo za cholenderskie płacę raz. Za polskie
podwójnie, bo raz w pieniądzach i drugi raz z podatku.

132. Data: 2009-08-18 07:01:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Aug 2009 22:22:20 +0200, jadrys napisał(a):

> To chyba niezupełnie tak.. Twoje składki idą na Twoje konto a nie na
> konto Ikselki. Kiedyś będziesz miał z tych wpłacanych obecnie składek
> emeryturę, w razie jakiegoś zdarzenia losowego - rentę inwalidzką,
> będziesz miał sfinansowany pogrzeb itd. A tak wogóle to nie ZUS
> dofinansowuje KRUS.

...a opiekę medyczną finansuje mi TŻ, tak dokładnie biorąc. Co do
renty/emerytury - cóż, nie skorzystam z niej zbyt wiele, może jakieś 500
miesięcznie... a o ile los pozwoli i tak będę pracować do śmierci, tak mi
dopomóż Panie Boże Wszechmogący i wszyscy Święci.
--

Ikselka.

133. Data: 2009-08-18 07:06:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Aug 2009 22:22:49 +0200, jadrys napisał(a):

> Jest to niemożliwe - ma gwarancje skarbu państwa.. Nie ma w świecie
> pewniejszego gwaranta.

Żartujesz sobie.
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Robert-Gwiazdowski-J
akie-odsetki-bedzie-placil-ZUS-1980544.html

> Za późno. Już pobieram emeryturę.

Aha.

--

Ikselka.

134. Data: 2009-08-18 07:07:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Aug 2009 22:23:40 +0200, jadrys napisał(a):

> Nie wierzę w emeryturę rolniczą proporcjonalna do wpłacanych składek.
> Bez wątpienia będzie też do nich dopłacane z budżetu..

Podobnie jak do zwykłych emerytur.

--

Ikselka.

135. Data: 2009-08-18 07:08:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2009 00:11:43 +0200, Paulinka napisał(a):

> I co będziesz jadł? Importowane holenderskie super zielone jabłuszka?

On akurat pojedzie na swoje, izraelskie...
--

Ikselka.

136. Data: 2009-08-18 07:13:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie jak do zwykłych emerytur.
>
> --
>
> Ikselka.

ZUS ubezpieczył się na naszej kasie, trudno wydrzeć temu zdziercy, który nas
rabuje żydokomuszym prawem kułaka.

137. Data: 2009-08-18 08:58:07

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

Musze zmartwic - w UE doplaty do rolnictwa sa DUZO WIEKSZE.
U nas - duzo mniejsze.
Ta roznica to skandal - to uwala nasze rolnictwo.

Pozdr,
Duch

138. Data: 2009-08-18 09:10:46

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> miesięcznie... a o ile los pozwoli i tak będę pracować do śmierci, tak mi
> dopomóż Panie Boże Wszechmogący i wszyscy Święci.

Amen.

139. Data: 2009-08-18 09:10:58

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Żartujesz sobie.
> http://www.bankier.pl/wiadomosc/Robert-Gwiazdowski-J
akie-odsetki-bedzie-placil-ZUS-1980544.html

No bierze pożyczki, i co z tego? Przy takiej polityce jaką prowadzi jest
czymś normalnym że raz są niedobory, a raz nadwyżki. Ale jednak nie
wpływa to na płynność finansową, tej instytucji. Świadczeniobiorcy mogą
spać spokojnie.

140. Data: 2009-08-18 09:14:39

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Podobnie jak do zwykłych emerytur.

Oj, tu bym sie nie zgodził. Dopłaty do zwykłych emerytur są marginalne.
Jest znikoma ilość emerytów ZUS-owskich którzy nie osiągają minimalnej
emerytury.

Tak się kończy uczona przez KK nieufność do badań naukowych, i fanatyzm czystości języka. Zaczynacie prześladować niepełnosprawnych.Skurw ysyny, polskie skurwysyny.
E, Draga, Draga
Towjądrysiowi...
POJEDYNEK
RODZAJE GwNA