Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)

201. Data: 2009-08-18 21:55:44

Temat: Re: Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> przyjemność poprawiać jako matematyczka panią polonistkę w ortografii

Ale już ją przeprosiłaś oczywiście za to, co niesłusznie wytknęłaś jej
jako błędy?
Pytanie retoryczne, bo przecież w szlachectwo się wmężyłaś, więc klasę masz.

Ewa

202. Data: 2009-08-18 21:58:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Jak coś wklejasz z www wyświetlają mi się krzaki. Nie jestem
> informatykiem. Nie wyjaśnię.

Kurczę, a u mnie się wszystko wyświetla...

Ewa

203. Data: 2009-08-18 21:58:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h6f7sf$cdt$12@atlantis.news.neostrada.pl...
Chiron pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:h6f64j$cdt$3@atlantis.news.neostrada.pl...

> Przecież o tym powinni decydować wyłącznie rodzice- czyż nie?
>
> No to zapijaczony tatulek spod budki z piwem powie : Od dziś uczę swoje
> dzieci!. Zrobi im wycieczkę po śmietnikach, pokaże jak się zbiera złom i
> jak najszybciej trafić do MOPS-u. Wszystko w ramach akcji edukacja od
> przedszkola do matury albo makulatury.

> Czemu wyrywasz z kontekstu 1 zdanie- i odnosisz się tylko do niego? Na
> dodatek tak, jakby posiadanie zapijaczonego tatusia było normą?

Pokazałam XL, że dzieci nie są własnością niczyją. Rodzice mają dbać o
ich dobro, jeśli tego nie robią i robią im kuku vide tatulek spod budki,
wtedy interweniuje państwo, które też nie zawłaszcza dziecka. Tyle
teoria. A życie, życiem...

--------

Problem w tym, że nie ma 3 wyjścia. I albo uznamy, że bez względu na
konsekwencje- dzieci są własnościa rodziców- wtedy oni decydują, co dziecko
ma jeść, czego się uczyć, etc, albo uznamy, że jest własnością państwa- i
wtedy nie dziwmy się, że ZAWSZE urzędnicy bedą się starać mieć nad nim
władzę jak największą. A decyzje urzędników ze swej natury są bezduszne.

pozdrawiam

Chiron

204. Data: 2009-08-18 22:00:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> A co złego napisałem o rodzinie zastępczej? Czy napewno przeczytałas ze
> zrozumieniem?

Proszę bardzo, to:

205. Data: 2009-08-18 22:08:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> państwa- i wtedy nie dziwmy się, że ZAWSZE urzędnicy bedą się starać
> mieć nad nim władzę jak największą. A decyzje urzędników ze swej natury

Jest trzecie wyjście - dzieci nie są niczyją własnością. Skąd w ogóle
taki anachroniczny sposób myślenia u Ciebie?
Na rodzicach lub, w razie ich niewydolności, na państwie spoczywa
obowiązek opieki nad dziećmi.

Ewa

206. Data: 2009-08-18 22:22:56

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziecko wydarte swoim biologicznym rodzicom będzie karmiło się krzywdą i
> nienawiścią do nich- obarczając ich winą za odebranie rodzicom. Dobre

Nie bardzo rozumiem: przecież to nie jest złe zdanie na temat rodziny
zastępczej. To, co opisałem- to normalna reakcja dzieciaka, której często
nie są w stanie zaradzić najlepsi nawet rodzice zastępczy. Dziecko jest
przekonane, że miało wspaniałą rodzinę, tylko nie mieli pieniążków, a ci
wstrętni obcy mieli kasę, i dlatego je teraz mają. Zaczyna więc ich
nienawidzieć. To dosyć powszechna reakcja dziecka zabranego rodzicom
biologicznym, z którą rodzice zastępczy powinni się liczyć.

pozdrawiam

Chiron

207. Data: 2009-08-18 22:31:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jest trzecie wyjście - dzieci nie są niczyją własnością. Skąd w ogóle taki
> anachroniczny sposób myślenia u Ciebie?
> Na rodzicach lub, w razie ich niewydolności, na państwie spoczywa
> obowiązek opieki nad dziećmi.

Na rodzicach- a w razie ich niewydolności (tylko co to oznacza?) - rodzinie-
spoczywa obowiązek wychowania dzieci. Nie odnosisz się wcale do tego, co
napisałem: decyzje urzędnicze są ze swej natury bezduszne, a jak już
przyjmiemy, że mogą decydować o naszych dzieciach- to zakres swojej władzy
będą poszerzać. Już nie wystarcza, że zabiorą dziecko parze alkoholików-
teraz zabierają rodzicom, którzy według nich są biedni. W Szwecji w ogóle
mogą zabrać, bo tak uznają za stosowne.
Skąd u Ciebie taki nowoczesny sposób myślenia?

pozdrawiam

Chiron

208. Data: 2009-08-18 22:40:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Jest trzecie wyjście - dzieci nie są niczyją własnością. Skąd w ogóle
> taki anachroniczny sposób myślenia u Ciebie?
> Na rodzicach lub, w razie ich niewydolności, na państwie spoczywa
> obowiązek opieki nad dziećmi.

Merytorycznie trzeba z Chironem rozmawiać. Punkt po punkcie wyjaśnić, że na
przykład odpowiedzialność za wychowanie nie jest tym samym pojęciem co
dysponowanie własnością. Odpowiedzialność, które państwo wzięło na siebie za
opiekę i wychowanie dzieci, to też nie jest egzekwowanie praw własności... i
tak dalej, i tak dalej. P o w o l u t k u i cierpliwie.

michał

209. Data: 2009-08-18 23:16:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> Musze zmartwic - w UE doplaty do rolnictwa sa DUZO WIEKSZE.
> U nas - duzo mniejsze.
> Ta roznica to skandal - to uwala nasze rolnictwo.

Odniesiesz się do "analizy _naszego_ systemu podatkowego", którą
zacytowałam, czy będziesz zmieniał temat, żeby wyszło na Twoje?

--
Pozdrawiam - Aicha

210. Data: 2009-08-18 23:40:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Czy te nowe fundusze emerytalne to będzie coś lepszego od
> ZUS-u? Jeszcze nie wypłacają świadczeń, pieniądz płynie na
> ich konta strumienie m, a mimo to niektóre ponoszą straty..

Większość ponosi straty - w ostatnim roku, bo inwestują na giełdzie.

--
Pozdrawiam - Aicha

Tak się kończy uczona przez KK nieufność do badań naukowych, i fanatyzm czystości języka. Zaczynacie prześladować niepełnosprawnych.Skurw ysyny, polskie skurwysyny.
E, Draga, Draga
Towjądrysiowi...
POJEDYNEK
RODZAJE GwNA