Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)

311. Data: 2009-08-19 22:57:28

Temat: Re: Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
(wyciąłem jako mało mnie interesujące, mogę?)

> No to jak inaczej je odnowić? Jak inaczej zapewnić taką euforię?

Po co chcesz zapewniać euforię. Zacznij od siebie i daj przykład. Może
euforia jest zaraźliwa?

michał

312. Data: 2009-08-19 23:02:56

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> O- to mamy psychiatrę na grupie?

No ale historyków, matematyków, kaznodziei też nam nie brakuje.

michał

313. Data: 2009-08-19 23:03:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Aug 2009 00:41:44 +0200, Chiron napisał(a):

> Uważam, że w pokoleniach wychowanych w pokoju zanikają podstawowe ludzkie
> uczucia. W miejsce prawdy, honoru, sprawiedliwości, solidarności pojawiają
> się: hańba, permisywizm, sprawiedliwość społeczna, pogarda dla innych.

Dokładnie.

> Zauważ, że mimo komunizmu w Polsce nie było tak źle. Spotkałem się z tezą,
> że to dzięki tym, którzy przeżyli wojnę było jeszcze w miarę normalnie w
> czasach komuny. Później już - w miarę, jak ci ludzie się wykruszali- było
> coraz gorzej...

Dokładnie. Nośnik wartości wymarł. Następna wojna obudzi w ludziach ukryte,
stłumione, ale jednak istniejące ich resztki. Nic innego, żaden inny
wstrząs nie jest w stanie tego zrobić, a tylko wstrząs może cokolwiek
poruszyć w ludziach. Śmierć JPII zrobila to na krótko, wiedziałam to juz w
momencie, kiedy tylko Go zabrakło. Ludziom potrzebny jest wielki przymus,
aby chcieli odrzucić to, co naprawde nieważne w życiu i chwycić w garść
tylko wartościowe sprawy...

--

Ikselka.

314. Data: 2009-08-19 23:04:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Aug 2009 01:03:33 +0200, XL napisał(a):

> [...]
> momencie, kiedy tylko Go zabrakło. Ludziom potrzebny jest wielki przymus,
> aby chcieli odrzucić to, co naprawde nieważne w życiu i chwycić w garść

...w obliczu utraty wszystkiego.
--

Ikselka.

315. Data: 2009-08-19 23:04:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chiron wrote:
> (wyciąłem jako mało mnie interesujące, mogę?)

> Po co chcesz zapewniać euforię.
Kolejne nieporozumienie. Ja nie chcę niczego zapewniać. I proszę- nie pisz w
ten sposób, bo jeszcze ktoś pomyśli, że sprzedaję dragi:-)

>Zacznij od siebie i daj przykład. Może euforia jest zaraźliwa?
Znaczy się- mam łazić naćpany po ulicach?:-)

Chiron

316. Data: 2009-08-19 23:10:06

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Kolejne nieporozumienie. Ja nie chcę niczego zapewniać. I proszę- nie
> pisz w ten sposób, bo jeszcze ktoś pomyśli, że sprzedaję dragi:-)

> Znaczy się- mam łazić naćpany po ulicach?:-)

Nie wiem, może Ci to pomoże. A jek nie, to szukaj dalej.

michał

317. Data: 2009-08-19 23:11:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Aug 2009 01:04:45 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> ten sposób, bo jeszcze ktoś pomyśli, że sprzedaję dragi:-)

> Znaczy się- mam łazić naćpany po ulicach?:-)

No proszę, co też michałek wypisuje - a sam niedawno zdumiony oglądał z
balkonu, jak się ludzie tłumnie zatrzymywali na ulicach Warszawy przy
dźwięku syren w rocznicę wybuchu Powstania... Czuł się nieco wyobcowany i
osamotniony, jak myślę, wobec tego powszechnego (jak się nagle okazało)
matrixa... a to przecież miał być tylko mój patriotyczny matrix, wyszydzany
przez niego tylokrotnie.
Ciekawe, czy się michał choć troszkę zaraził tą powszechną euforią wtedy...
--

Ikselka.

318. Data: 2009-08-19 23:20:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> przyznaje, że dwie ważne
> innowacje w zakresie innowacji:

> eearning

e-zarabianie?

Co za idiota to tłomaczył/redagował/korektorował?

--
Pozdrawiam - Aicha

319. Data: 2009-08-20 06:30:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> W czasie pokoju ludzie nie umierają? Tak samo - na nowotwory, zawały
> serca, w wypadkach? Czy śmierć losowa i od nieuleczalnych chorób omija
> bogatych i lepiej postawionych?

> Niewątpliwie. W pierwszej kolejność na wojnie giną słabsi, mniej zaradni,
> _ubożsi_ (których nie stać np. na szybką ucieczkę w spokojne tereny, czy
> przekupienie kogoś). Toż mi moralność i etyka!

No Nasza. My się ostaniemy.

Qra, czy Wy nie możecie w nocy spać, hę???

320. Data: 2009-08-20 06:32:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> I pisze to pani od 50 par butów... Jesteś wypisz, wymaluj obrazem tego
> świata.

Kudy jej do pani Marcos.

Qra

Tak się kończy uczona przez KK nieufność do badań naukowych, i fanatyzm czystości języka. Zaczynacie prześladować niepełnosprawnych.Skurw ysyny, polskie skurwysyny.
E, Draga, Draga
Towjądrysiowi...
POJEDYNEK
RODZAJE GwNA