Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)

361. Data: 2009-08-22 09:13:28

Temat: Re: Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Jak mi się zdaje- w tej kwestii ważne są dla Ciebie odpowiedzi na 2
> pytania:

> 1. czy chcesz mieć z nią kanał informacyjny?
> 2. jeśli tak- to co w tej sprawie chcesz zrobić?

Przepraszam, dla kogo ważne są te pytania??? :)

Przy okazji: Chiron, nie pisz postów pod delimiterem!

michał

362. Data: 2009-08-22 09:22:49

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> 69 A(Z)M.org ?

Metodą prób i błędów na razie z zawiasów wyeliminowałem jedynie Zięcia.
Zdecydowanie!!! :)

michał

363. Data: 2009-08-22 10:19:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Aug 2009 10:35:44 +0200, Chiron napisał(a):

> Jak mi się zdaje- w tej kwestii ważne są dla Ciebie odpowiedzi na 2 pytania:
>
> 1. czy chcesz mieć z nią kanał informacyjny?
> 2. jeśli tak- to co w tej sprawie chcesz zrobić?

ad.1/ Za późno: wie już o mnie wszystko ;PPP
ad.2/ Mogła mi przecież też coś opowiedzieć o swoich butach -
wiedziałybyśmy o sobie już wszystko ;-PPP

--

Ikselka.

364. Data: 2009-08-22 12:22:02

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, dla kogo ważne są te pytania??? :)
Napisałem wyraźnie: dla Pauliny.

> Przy okazji: Chiron, nie pisz postów pod delimiterem!

OK- przepraszam:-)

pozdrawiam

Chiron

365. Data: 2009-08-22 12:24:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ad.1/ Za późno: wie już o mnie wszystko ;PPP
> ad.2/ Mogła mi przecież też coś opowiedzieć o swoich butach -
> wiedziałybyśmy o sobie już wszystko ;-PPP

No to pytanie do Ciebie: ponieważ ten kanałma być dwukierunkowy- czy Ty
zamierzasz (tak zrozumiałem Twój post) ze swojej strony go zamknąć?

pozdrawiam

Chiron

366. Data: 2009-08-22 12:44:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Aug 2009 14:24:37 +0200, Chiron napisał(a):

> No to pytanie do Ciebie: ponieważ ten kanałma być dwukierunkowy- czy Ty
> zamierzasz (tak zrozumiałem Twój post) ze swojej strony go zamknąć?

Tak, już prawie zamknęłam (nie odpowiadam i nie czytam jej postów),
ponieważ występuje u niej (co prawda pośrednia, a nie wprost) blokada
prawidłowego lub choćby zbliżonego do prawidłowego odbioru mojego przekazu,
wynikająca jedynie z uprzedzeń, tendencyjności w odczytywaniu treści i
otwarcie złego nastawienia "bo tak", tzn np. "bo za dużo butów", a może
uogólniając - "bo za dużo sera"?... Ano, dużo mam tego sera w życiu, do
którego się prawie całe życie śmieję, ale przecież jego ilość nie jest mi
dana przy urodxzeniu, czy z powodu mojej wspaniałości, lecz zależała od
moich wyborów życiowych i została konsekwentnie, z wiarą w dobre owoce,
wypracowana.

PS. Aby jednak to zamknięcie kanału było kompletne, to wiem, ze nie
powinnam już odnosić się do jej wypowiedzi w Twoich cytatach, ponieważ
"głuchy telefon" to też kanał. No i niechże Paulina ma wreszcie komfort i
pewność, że albo w tę, albo w tę - konkretnie. To ważne, aby dawać ludziom
komfort informacyjny - czasem jest nim brak informacji. Dla ich dobra.
--

Ikselka.

367. Data: 2009-08-22 12:58:03

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> [...]

> komfort i pewność, że albo w tę, albo w tę - konkretnie. To ważne,
> aby dawać ludziom komfort informacyjny - czasem jest nim brak

Gdyby tak ktoś się z boku przyjrzał Wazym postom w tym wątku, to pomyślałby,
że Wy tu rządzicie. A co za tym idzie na Was spoczywa ciężar regulacji
odnośnie otwierania, zamykania i ukierunkowywania kanałów informacyjnych.
Praca w kanałach jest znojna.

michał

368. Data: 2009-08-22 13:34:28

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że Wy tu rządzicie. A co za tym idzie na Was spoczywa ciężar regulacji
> odnośnie otwierania, zamykania i ukierunkowywania kanałów informacyjnych.

TY odniosłeś takie wrażenie- i masz do tego prawo. Nie pisz za kogoś- bo to
ewidentne nadużycie

pozdrawiam

Chiron

369. Data: 2009-08-22 13:41:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> TY odniosłeś takie wrażenie- i masz do tego prawo. Nie pisz za kogoś-
> bo to ewidentne nadużycie

Dzieki, że dajesz mi choć niektóre prawa.

michał

370. Data: 2009-08-22 13:48:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki, że dajesz mi choć niektóre prawa.

Michał- ja tu nie rozdaję praw. To Twój wniosek- w moim przekonaniu- niczym
nieusprawiedliwiony. Piszesz w swoim imieniu- to ok. Jednak jak piszesz w
czyimś- nieokreślonym (dotyczy to każdego)- popełniasz nadużycie. Naprawdę
nie "kumam", co w tym dziwnego? Napisałem Ci kiedyś, jak to wygląda na
przykładzie- pisząc, że ktoś z tej grupy ma dowody, że stręczysz do
nierządu. Zauważ, że w ten sposób można napisać wszystko i o każdym.

pozdrawiam

Chiron

Tak się kończy uczona przez KK nieufność do badań naukowych, i fanatyzm czystości języka. Zaczynacie prześladować niepełnosprawnych.Skurw ysyny, polskie skurwysyny.
E, Draga, Draga
Towjądrysiowi...
POJEDYNEK
RODZAJE GwNA