Covid

51. Data: 2021-02-11 15:06:10

Temat: Re: Covid
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 11:28, XL pisze:

> Dla mnie żadnej. Dlaczego? Ponieważ wiedzą, że to ściema i dlatego tak
> naprawdę NIGDY WPROST nie ogłosili pandemii, nie ma takiego oświadczenia
> WHO,

https://pulsmedycyny.pl/who-oglosilo-pandemie-covid-
19-co-to-oznacza-984790

opublikowano: 11-03-2020, 19:57

"Jesteśmy głęboko zaniepokojeni zarówno alarmującym poziomem
rozprzestrzeniania się, intensywnością, jak i alarmującym poziomem braku
działań (rządów poszczególnych krajów). Dlatego sformułowaliśmy ocenę,
że COVID-19 można scharakteryzować jako pandemię" - poinformował szef
WHO na konferencji prasowej w Genewie."

> a pozwalają na to, co się dzieje i co robi się ludziom,

Pomijając idiotyzm tego stwierdzenia...
mają pogrozić palcem, czy wynająć najemników i wysłać ich do walki z
państwami?
LOL

> na to, o czym
> mówiła Górniak,

LOL :):):)
Ale faktycznie, to większy tytan intelektu od ciebie, więc ic dziwnego,
że jest dla ciebie autorytetem.

To w ogóle jest ciekawe zjawisko, że im ktoś większą głupotę palnie, tym
ma większe poważanie wśród prawactwa.

> WHO ma to gdzieś, siedzi cicho i nie demaskuje tej panściemy
> farmaceutycznego LOBBY POLITYCZNEGO, które obecnie tworzy swój totalitarny
> system strachu

No bo wiadomo, że wirus to ściema, a lobby naukowe sieci cicho i nie
demaskuje, że Ziemia nie jest płaska.

> w celu wprowadzenia obowiązkowych (nie mam złudzeń co do
> tego) szczepień co kilka miesięcy z powodu ,,kolejnych mutacji COVID".
> Dlatego.

Bardzo ci przeszkadza, że ludzie nie chcą chorować?

Covidparty już urządziłaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

52. Data: 2021-02-11 16:50:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> działań (rządów poszczególnych krajów). Dlatego sformułowaliśmy ocenę,
> że COVID-19 można scharakteryzować jako pandemię" - poinformował szef

To jedyne stanowisko WHO i wiedziałam, że ty je z braku laku przytoczysz.
W nim nie ma NICZEGO oprócz ,,MOŻNA". Skup się na ,,MOŻNA".
Z tym magicznym słówkiem niczego nie stwierdzającym MOŻNA iść truć ludzi,
bo... MOŻNA. To żadne stwierdzenie, to tylko przyzwolenie na DOWOLNOŚĆ
traktowania, debilu. MOŻNA ci więc wstrzyknąć cokolwiek, a ty jeszcze rękę
podstawisz. MOŻNA ci zamknąć firmę i gębę, odebrać pracę, dziecko, dom,
tożsamość, itd. I ty się z tym też pogodzisz bez protestu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

53. Data: 2021-02-11 16:58:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
< ciach pierdy

C.d.
I będą cię teraz szczepili co pół roku nieskutecznymi na ,,nowe mutacje"
szczepionkami, aż ci z uszu woda pojdzie.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

54. Data: 2021-02-11 17:17:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 16:50, XL pisze:

19-co-to-oznacza-984790

> To jedyne stanowisko WHO i wiedziałam, że ty je z braku laku przytoczysz.

Czyli wiedziałaś, że ogłosili, a mimo tego skłamałaś. To takie typowe
dla ciebie...

Aby wyrazić jakieś stanowisko, to trzeba je powtórzyć kilka razy żeby
mocy nabrało?
Ile razy?

Bo widzisz, wśród normalnych ludzi wystarczy coś powiedzieć raz żeby
dotarło. Nie trzeba powtarzać jak jakiemuś opóźnionemu w rozwoju.

> W nim nie ma NICZEGO oprócz ,,MOŻNA". Skup się na ,,MOŻNA".

LOL :)
Skup się. MOŻNA tak powiedzieć.

Np.: "sformułowaliśmy ocenę, że kwadrat można scharakteryzować jako
prostokąt"

I teraz walcz, że kwadrat nie jest prostokątem, bo napisałem "można".
Powodzenia.

> Z tym magicznym słówkiem niczego nie stwierdzającym MOŻNA iść truć ludzi,

Jezusmaria! Kto truje ludzi? Dlaczego mając o tym wiedzę nie zgłosiłaś
tego do prokuratury?!

> bo... MOŻNA. To żadne stwierdzenie, to tylko przyzwolenie na DOWOLNOŚĆ
> traktowania, debilu.

Ty szczepionki (o faktach, logice i rozumie z litości nie wspomnę)
traktujesz dowolnie i jakoś ci to nie przeszkadza.

> MOŻNA ci więc wstrzyknąć cokolwiek, a ty jeszcze rękę
> podstawisz.

Wstrzykują ludziom cokolwiek?
Dlaczego nie pójdziesz z tym do prokuratora? Przecież to jest
przestępstwo! Na co czekasz?
Wiesz, że ukrywanie przestępstw też jest karalne?

> MOŻNA ci zamknąć firmę i gębę, odebrać pracę, dziecko, dom,
> tożsamość, itd.

Nie głosowałem na pis (ani na jego klony), onr (ani na jego klony). Ani
na konfederację.
Więc to nie moja wina.

> I ty się z tym też pogodzisz bez protestu.

I znowu kłamiesz, że pogodzę się z tym bez protestu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2021-02-11 17:33:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 16:58, XL pisze:

> I będą cię teraz szczepili co pół roku nieskutecznymi na ,,nowe mutacje"

Skąd wiesz, że będą tak robili?
I skąd wiesz, że te szczepienia nie będą skuteczne?

> szczepionkami, aż ci z uszu woda pojdzie.

Skąd wiesz, że mi z uszu woda pójdzie?

To jakiś efekt uboczny?
Masz dobre serce, więc chyba robisz wszystko żeby ludziom nie szła woda
z uszu? Więc komu to zgłosiłaś i co powiedzieli na twoje wyniki badań?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

56. Data: 2021-02-11 18:11:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 13:58, XL pisze:

> Prawda? Nie chce mi się już (nomen omen) STARAć.

Nie, nie dlatego, że się nie starasz. Dlatego, że właśnie za bardzo się
starasz. I to nawet niekoniecznie Ty, która siłę oddziaływania masz
niewielką, ale ludzie o podobnej do Ciebie mentalności, którzy tę siłę
mają niebotycznie większą (vide chociażby przywołana Górniak). I to już
naprawdę przestaje być zabawne.

--

Ewa

57. Data: 2021-02-11 18:12:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 17:17, Kviat pisze:

> Wstrzykują ludziom cokolwiek?

Nie wiedziałeś? W pierwszej dawce login, w drugiej hasło. :-)

--

Ewa

58. Data: 2021-02-11 18:12:55

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> system strachu w celu wprowadzenia obowiązkowych (nie mam złudzeń co do
> tego) szczepień co kilka miesięcy z powodu ,,kolejnych mutacji COVID".

Jak dla mnie największa wadą WHO jest to że nie może się odciąć od
dyktatu z zewnątrz. To tak jak ci wszyscy "rzecznicy" człowieka i
obywatela w Polsce, są oni powoływani po to aby bronili naszych Polaków
interesów w sporze z strukturami demona czyli tfu - państwa. Tymczasem
wybierają ich na stanowiska reprezentujący to tfu - państwo - politykierzy.

Nie zmienia to jednak faktu że w sprawach zdrowotnych WHO jest dla mnie
największym autorytetem. Po prostu nie ma dla niej alternatywy.

59. Data: 2021-02-11 18:14:00

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 10:45, FEniks pisze:

> To poczytaj o nosicielstwie, jeśli rzeczywiście nigdy o tym nie
> słyszałeś, poszerzysz zakres swoich skojarzeń:
>
> *Nosicielstwo*(nosicielstwo mikrobiologiczne) - wmikrobiologii
> <https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikrobiologia>ichorob
ach zakaźnych
> <https://pl.wikipedia.org/wiki/Choroby_zaka%C5%BAne>
stan, w którym u
> [...]
> zakaźnej lub w wyniku bezobjawowego zakażenia utrzymuje się obecność
> czynnika zakaźnego mimo braku objawów chorobowych.(...)
> Nosiciel może stać się źródłem infekcji dla wrażliwych na zakażenie
> osób w jego środowisku. Dlatego ze względów epidemiologicznych ważne
> jest wykrywanie oraz leczenie nosicieli chorób zakaźnych (czasem
> stosuje się inne środki zapobiegawcze).
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Nosicielstwo

> Nikt nie straszy oraz nikt jak na razie nie planuje szczepić dzieci,
> które jak dotąd chorują rzadko, a jeśli już to łagodnie. Choć zdarzają

Świetnie, mamy jasność - nosicielstwo dla Ciebie jest chorobą..

Ze zapytam - przypadkowe badanie lekarskie odkryło że jesteś nosicielką
czegoś podobno zjadliwego dla innych. Tobie oczywiście kompletnie nic
nie jest, a ta gadzina siedzi w prawej nodze i lewej ręce, a więc co -
dajesz je sobie obciąć w imię dobra ogółu? Czy w ogóle lekarz ma prawo
żądać od Ciebie zgody na taki zabieg?

60. Data: 2021-02-11 18:14:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I będą cię teraz szczepili co pół roku nieskutecznymi na ,,nowe mutacje"
> szczepionkami, aż ci z uszu woda pojdzie.

Kiedy i gdzie? Daj namiar! Bo z obliczeń wynika, że załapię się na
pierwszą dawkę może za 5 lat.

--
Ewa

Droga do sukcesu