Re: Covid

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Covid
Date: Thu, 11 Feb 2021 18:14:00 +0100

W dniu 11.02.2021 o 10:45, FEniks pisze:

> To poczytaj o nosicielstwie, jeśli rzeczywiście nigdy o tym nie
> słyszałeś, poszerzysz zakres swoich skojarzeń:
>
> *Nosicielstwo*(nosicielstwo mikrobiologiczne) - wmikrobiologii
> <https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikrobiologia>ichorob
ach zakaźnych
> <https://pl.wikipedia.org/wiki/Choroby_zaka%C5%BAne>
stan, w którym u
> [...]
> zakaźnej lub w wyniku bezobjawowego zakażenia utrzymuje się obecność
> czynnika zakaźnego mimo braku objawów chorobowych.(...)
> Nosiciel może stać się źródłem infekcji dla wrażliwych na zakażenie
> osób w jego środowisku. Dlatego ze względów epidemiologicznych ważne
> jest wykrywanie oraz leczenie nosicieli chorób zakaźnych (czasem
> stosuje się inne środki zapobiegawcze).
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Nosicielstwo

> Nikt nie straszy oraz nikt jak na razie nie planuje szczepić dzieci,
> które jak dotąd chorują rzadko, a jeśli już to łagodnie. Choć zdarzają

Świetnie, mamy jasność - nosicielstwo dla Ciebie jest chorobą..

Ze zapytam - przypadkowe badanie lekarskie odkryło że jesteś nosicielką
czegoś podobno zjadliwego dla innych. Tobie oczywiście kompletnie nic
nie jest, a ta gadzina siedzi w prawej nodze i lewej ręce, a więc co -
dajesz je sobie obciąć w imię dobra ogółu? Czy w ogóle lekarz ma prawo
żądać od Ciebie zgody na taki zabieg?