Re: Cóż za radość :))))

Data: 2004-06-12 13:37:28
Temat: Re: Cóż za radość :))))
Od: "Zora" <z...@g...pl>

> On 11 Jun 2004 16:42:44 +0200, in pl.rec.uroda "Zora"
> <z...@g...pl> wrote in :

> a jak u nich z filtrami? chyba nie mają żadnych?

Chyba nie, ale ja nie bardzo wierzę w skutecznośc tych filtrów w kremach
kosmetycznych.
Zajrzałam na ziaja.com i wyszło, że z filtrem jest tylko 'oliwkowy z filtrem",
w odróżnieniu od "oliwkowego".
Raz widziałam skuteczny filtr, w kosmetykach do opalania Penaten dla dzieci.
Po opalaniu wyraźnie było widać ślady palców na brzegach smarowania, serio.

> a jakie są kolory?

Ja mam brązowy, nie jest ciemny

> nie ma kosmetyków idealnych, są tylko idealnie dobrane. cena nie ma
> znaczenia - droższe nie jest automatycznie lepsze.

Fakt

Pozdrawiam Zora